  • 1. Data: 2009-08-27 10:17:11
    Temat: Zygzak 1200 i dwie śruby spustowe oleju
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    Witam,

    może ktoś mi wytłumaczy jak to jest z tymi dwoma śrubami spustowymi w
    zygzaku 1200 (w 1100 chyba było podobnie). Zmieniałem poprzednio olej
    w serwisie i mechanik spuścił olej używając jednej śruby, tej w
    pobliżu filtra oleju, zalał 3.6L jak mówi instrukcja co oczywiście
    było z 5mm ponad poziom (zakryte całe okienko). Zauważyłem to dopiero
    wczoraj jak następną zmianę robiłem sam, po odkręceniu śruby tej
    bliżej skrzyni korbowej wylało się co najmniej 200-300ml oleju.

    No i teraz - jakie są konsekwencje:
    - nie spuszczania oleju drugą śrubą spustową?
    - jazdy z za dużą ilością oleju?

    Dzięki za odpowiedzi.
    --
    Artur

  • 2. Data: 2009-08-27 11:06:15
    Temat: Re: Zygzak 1200 i dwie śruby spustowe oleju
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On Aug 27, 11:17 am, Artur Zabroński <a...@g...com>
    wrote:
> [...]
    > bliżej skrzyni korbowej wylało się co najmniej 200-300ml oleju.
    >
    > No i teraz - jakie są konsekwencje:
    > - nie spuszczania oleju drugą śrubą spustową?

    Tak sobie luzno zgaduje, ale czy moze byc ze jest tak jak w aucie -
    osobno olej do silnika i osobno olej do skrzyni biegow? Chyba nie -
    nie?

  • 3. Data: 2009-08-27 11:16:40
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 27 Sie, 13:06, "f...@g...com"
    <f...@g...com> wrote:

    > Tak sobie luzno zgaduje, ale czy moze byc ze jest tak jak w aucie -
    > osobno olej do silnika i osobno olej do skrzyni biegow? Chyba nie -
    > nie?
    Niestety nie :-) Jest jeden korek wlewu oleju. Zapewne z drugą śrubą
    chodzi o zlanie oleju ze skrzyni korbowej który normalnie odciąga
    druga pompa oleju.

    --
    Artur