    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Z8350 i wymienny dysk ssd
    Date: Wed, 16 Oct 2019 20:43:13 +0200

    Cześć.

    Czy któryś z tanich "laptopów" typu Kiano itp opartych o Z8350 posiada
    wymienny dysk ssd?

    Ktoś pyta mnie o radę a ja po godzinie dłubania w necie mogę co prawda
    znaleźć jakieś netbooki z dyskiem ssd ale za duże pieniądze. A tutaj
    budzet kluczowy. Raczej niższa wersja Z3xxx nie wchodzi w grę. Musi być
    miniaturowy, 10", tani i mieć wymienny SSD a idealnie dodatkowo złacze
    USB3. Może być też używany, ba z powodu budzetu nawet powinien, estetyka
    i ergonomia bez znaczenia.

    Ktoś mógłby mi coś podrzucić jako pomysł? To głównie urządzenie do
    zabierania na wyjazdy jeśli dobrze zrozumiałem cel i ma słuzyć jako
    magazyn danych (dlatego ssd) i przegladarka do netu. Jako magazyn to
    nawet eeepc by się nadał, ale do przeglądania netu już bez współczesnego
    cpu nie podejdzie.