  • 1. Data: 2014-03-02 14:55:05
    Temat: Zaczęcie sezonu
    Od: Prawy <r...@g...com>

    Jak zacząć sezon pozimie...?

  • 2. Data: 2014-03-02 16:15:42
    Temat: Re: Zaczęcie sezonu
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 02 Mar 2014 05:55:05 -0800 osobnik zwany Prawy napisał:

    > Jak zacząć sezon pozimie...?

    ja tam wolę zaczynać pionowo. Ale zawse może zapodać 1/2 litra C2H5OH.

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 3. Data: 2014-03-02 16:41:24
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2014-03-02 14:55, Prawy pisze:
    > Jak zacząć sezon pozimie...?

    Przecież to oczywiste: pielgrzymką.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 4. Data: 2014-03-02 16:42:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 02.03.2014 16:41, Akarm pisze:

    > Przecież to oczywiste: pielgrzymką.

    ROTFL

  • 5. Data: 2014-03-02 16:43:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 02.03.2014 14:55, Prawy pisze:
    > Jak zacząć sezon pozimie...?

    Wymienić płyny, filtr, sprawdzić opony itepe.

    Sprawdzić dokumenty, czy np. nie zapomniało się o badaniu technicznym ;)

    A, i ciepło się ubierać - jeszcze jest dość zimno.

  • 6. Data: 2014-03-02 19:16:50
    Od: Prawy <r...@g...com>

    Sezon zaczęty, uff jeden problem zgłowy.

    Zastosowałęm sie tylko do weryfikacji ciśnienia, 1020hpa na tyle mi starczyło
    cierpliwości. Moto samo sie rwało dojazdy! Wystarczyło tylko w coś nie przywalić. Bo
    przyczepność to duże słowo o tej porze jak wynika z wzoru im promień jest większy tym
    tarcie mniejsze a zarazem przyczepność takiego kola jest też ważna.

  • 7. Data: 2014-03-02 19:18:48
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-03-02 19:16, Prawy pisze:
> [...]
    tarcie mniejsze a zarazem przyczepność takiego kola jest też ważna.

    Co Ty zarles ? Zmien dealera bo Cie oszukuje.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 8. Data: 2014-03-02 20:09:04
    Od: Prawy <r...@g...com>

    > Co Ty zarles ?

    ..już spoko, to tylko opary co sie wydostały jak synchronizowałem gaźnik.

  • 9. Data: 2014-04-10 13:34:35
    Od: moncza <misio123123@_NOSPAM_gmail.com>

    wie ktoś może o której godzinie rozpoczyna się Rozpoczęcie sezonu STUNT
    parada -Katowice?

  • 10. Data: 2014-04-11 09:37:10
    Od: p...@b...pl

    na preclach?

    Dodać do ulubionych albo skonfigurować czytnik

    KJ