  • 1. Data: 2014-03-02 20:13:35
    Temat: Przyczepność
    Od: Prawy <r...@g...com>

    wiedza leży w internecie:

    ""Przyczepność jest warunkowana w zdecydowany sposób siłami poprzecznymi które
    wytwarzają się w trakcie przejazdu przez zakręt. Jeżeli siły wzdłużne wytworzone
    przez siłę napędową będą większe od tych które wytworzyły opony w związku ze skrętem
    to po prostu wypadamy z trasy.""

  • 2. Data: 2014-03-06 07:25:13
    Temat: Re: Przyczepność
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    W dniu 2014-03-02 20:13, Prawy pisze:
> [...]
    przez siłę napędową będą większe od tych które wytworzyły opony w związku ze skrętem

    Siły...wytworzyły...wzdłużne...eee... o to rozumiem: "wypadamy z trasy"
    ;)

    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

  • 3. Data: 2014-03-10 21:59:40
    Od: "ARO" <a...@p...pl>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@o...pl> napisał :

    > Siły...wytworzyły...wzdłużne...eee... o to rozumiem: "wypadamy z trasy"

    A tymczasem w praktyce:
    wyda, nie wyda? wydawyda... yszkurwa!.. NIE WYDA!.. JEB!

    --
    ARQ
    transalp

  • 4. Data: 2014-03-11 11:43:22
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    ARO <a...@p...pl> wrote:

    > A tymczasem w praktyce:
    > wyda, nie wyda? wydawyda... yszkurwa!.. NIE WYDA!.. JEB!

    W praktyce to wygląda tak:

    wyda, nie wyda? wydawyda... yszk... JEB!

    Na "urwa!.. NIE WYDA!.." nie ma już czasu...

    http://motogof.tumblr.com/

  • 5. Data: 2014-03-11 20:52:11
    Od: "Szymon Machel" <s...@g...com>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości

    > Na "urwa!.. NIE WYDA!.." nie ma już czasu...

    Eeee, jest czas. Mnie starczyło na "..wra ma" na "ć" dopiero brakło :-)

    Szymon

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 6. Data: 2014-03-11 21:46:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 11 Mar 2014 20:52:11 +0100 osobnik zwany Szymon Machel
    napisał:

    > Eeee, jest czas. Mnie starczyło na "..wra ma" na "ć" dopiero brakło :-)

    mnie starczyło tylko na K. "rwa mać" było już na glebie :)

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl