    From: "Faster Than X" <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Zafira 2004 - kolo zamachowe
    Date: Sat, 27 Feb 2010 00:23:24 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    Witam.

    W okolicach wrzesnia wymienione zostalo sprzeglo i pompa.
    Po dwoch miesiacach sprzeglo czy pompa znowu sie zepsulo i zostalo wymieniowe na
    gwarancji.
    Pod koniec stycznia znow wystapil zanik sprzegla i auto zostalo oddane do warsztatu
    celem wymiany na gwarancji.
    Dealer od ktorego zostaly brane czesci powiedzial, ze naprawi samochod u siebie za
    darmo (celem unikniecia zaplaty za robocizne mojemu warsztatowi). Po dostarczeniu
    samochodu, dealer stwierdzil, ze sprzeglo nie moze zostac wymienione na gwarancji ze
    wzgledu na uszkodzone kolo zamachowe. Ogolnie byly potyczki pomiedzy moim warsztatem
    dealerem i auto bylo przetrzymywane u dealera przez prawie 4 tygodnie bo chcieli
    otrzymac zaplate za rozlozenie i zlozenie skrzyni biegow, aby otrzymac dostep do
    sprzegla i pompy.
    Auto wrocilo do mojego warsztatu i jego kierownik powiedzial, ze on kupi sprzeglo za
    swoje a ja bede musial zaplacic za kolo zamachowe.
    Teraz pytania:

    Ile kosztuje kolo zamachowe w Polsce?

    W jaki sposob moglo nastapic uszkodzenie kola zamachowego i kto powinien poniec
    koszty
    jego wymiany?

    Czy kolo zamachowe powinno byc wymienione za pierwszym razem podczas wymiany
    sprzegla?

    O co jeszcze powinienem spytac sie mechanika aby uniknac zaplaty za kolo zamachowe?