  • 1. Data: 2020-12-12 18:11:35
    Temat: Zagięta podkładka pod mysz - kosz?
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    Nietypowo.

    Mam podkładkę pod mysz, Gembird MP-GAME-L:
    https://gembird.com/item.aspx?id=8619&lang=pl
    Taka materiał na wierzchu, guma lekko spienionapod spodem.

    W oryginalnym pudełku była zwinięta i źle złożona - zawinął i złożył się
    róg podkładki w stronę materiału. Teraz jak rozwinę podkładkę na stole,
    to jest ten róg odgięty pod kątem prostym do góry.

    Da się to jakoś ułożyć, czy podkładkę mogę wyrzucić do śmietnika?
    Odpada przyklejanie do stołu na silikon ;)

    (nie mam paragonu, przeleżało też to u mnie z półtorej roku w pudełku,
    teraz znalazłem w szafie głęboko i wyciągnąłem)

    zdrówko

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2020-12-12 18:26:44
    Temat: Re: Zagięta podkładka pod mysz - kosz?
    Od: Eneuel <e...@g...cm>

    > Mam podkładkę pod mysz, Gembird MP-GAME-L:
    > https://gembird.com/item.aspx?id=8619&lang=pl

    Wygląda na nieuszkodzoną... ;)

    > W oryginalnym pudełku była zwinięta i źle złożona - zawinął i złożył się
    > róg podkładki w stronę materiału. Teraz jak rozwinę podkładkę na stole,
    > to jest ten róg odgięty pod kątem prostym do góry.

    Jeśli sam róg -- może warto ów róg ob_ciachnąć?...

    --
    Ene

  • 3. Data: 2020-12-12 18:36:48
    Od: MF <n...@n...noproblem.invalid>

    On 12/12/2020 17:11, Irokez wrote:
> [...]
    >
    > (nie mam paragonu, przeleżało też to u mnie z półtorej roku w pudełku,
    > teraz znalazłem w szafie głęboko i wyciągnąłem)

    Żelazkiem na jednej kropce i przez mokrą szmatę po zagięciu od spodu (od
    strony spienionej gumy). Uwaga! możesz podkładkę zniszczyć do reszty,
    ale skoro i tak teraz nadaje się do kosza...

    Inna możliwość to zgiąć na tym samym zgięciu w drugą stronę, czymś
    przycisnąć i zostawić na jakiś czas, ale najprawdopodobniej albo się nie
    całkiem rozprostuje, albo się przegnie w drugą stronę, a do tego miejsce
    zgięcia/ prostowania może nie być już gładkie.

    --
    MF

  • 4. Data: 2020-12-12 19:09:48
    Od: collie <c...@v...pl>

    W sobotę, 12.12.2020 o 18:11, Irokez napisał:

> [...]
    >
    > Da się to jakoś ułożyć, czy podkładkę mogę wyrzucić do śmietnika?
    > Odpada przyklejanie do stołu na silikon ;)

    Jak z jajkiem Kolumba: odstający róg odciąć. Myszka nawet tego nie
    zauważy.

    > (nie mam paragonu, przeleżało też to u mnie z półtorej roku

    Półtora roku. Po wypiciu półtorej flaszki.

    --
    Miarą człowieczeństwa jest stosunek do zwierząt.
    Kot może zostać? Nie. Kot musi zostać.

  • 5. Data: 2020-12-12 21:02:31
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-12-12 o 18:26, Eneuel pisze:

    > Wygląda na nieuszkodzoną... ;)

    hehe ;)

    > Jeśli sam róg -- może warto ów róg ob_ciachnąć?...

    no tak 8x8 centymetrów. Podkładka niby duża, ale pół tego czerwonego
    znaczka zniknie ;)

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2020-12-12 21:06:43
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-12-12 o 18:36, MF pisze:

> [...]
    > całkiem rozprostuje, albo się przegnie w drugą stronę, a do tego miejsce
    > zgięcia/ prostowania może nie być już gładkie.

    Przegiąłem w drugą stronę i złapałem klamerkami, zobaczymy.
    Trochę w tym miejscu zagięcia pianka jakby sprasowała się.
    Ślad na materiale pewnie zostanie, ale może sterczeć nie będzie jak uda
    się jej poddać w drugą stronę. Bo tak to prawy dolny róg, denerwuje jak
    sterczy ;)

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2020-12-12 21:07:04
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-12-12 o 19:09, collie pisze:

    > Półtora roku. Po wypiciu półtorej flaszki.

    zdecydowanie więcej ;)

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2020-12-12 21:32:25
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-12-12 o 18:11, Irokez pisze:
> [...]
    >
    > (nie mam paragonu, przeleżało też to u mnie z półtorej roku w pudełku,
    > teraz znalazłem w szafie głęboko i wyciągnąłem)

    Może wrzuć do garnka z wodą i grzej aż zrozumie swoje złe zachowanie.
    Przedmioty z plastiku mają zazwyczaj tzw. pamięć kształtu.
    Gorzej gdy zapamiętały surowiec z którego powstały.

    * radzący nie ponosi żadnej odpowiedzialności w przypadku straty lub
    zniszczenia przedmiotu o którym mowa w pytaniu.
    :)

  • 9. Data: 2020-12-13 11:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Irokez n...@w...pl ...

    > (nie mam paragonu, przeleżało też to u mnie z półtorej roku w
    > pudełku, teraz znalazłem w szafie głęboko i wyciągnąłem)

    Do reklamacji nie potrzebujesz paragonu - wystarczy potwierdzenie
    zakupu w postaci np aukcji internetowej, maila ze sklepu, przelewu etc.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

  • 10. Data: 2020-12-13 20:31:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Irokez" 5fd521cb$0$545$6...@n...neostrada.pl

    >>> https://gembird.com/item.aspx?id=8619&lang=pl

    > hehe ;)

    Trudno cokolwiek radzić bez obejrzenia tego zagięcia...

    --