  • 1. Data: 2020-11-27 15:27:05
    Temat: nie czytać :)
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    PS. Coś namieszałem, sorry, nie zwracać uwagi :)

    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 2. Data: 2020-11-27 17:11:43
    Temat: Re: nie czytać :)
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > PS. Coś namieszałem, sorry, nie zwracać uwagi :)

    teraz to mnie dopiero zaciekawiło ;)

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2020-11-27 17:14:58
    Od: MF <n...@n...noproblem.invalid>

    On 27/11/2020 14:27, Jacek Maciejewski wrote:
    > PS. Coś namieszałem, sorry, nie zwracać uwagi :)

    Nie przeczytałem, no jak bum cyk cyk! ;-)

    --
    MF

  • 4. Data: 2020-11-27 17:35:09
    Od: "Marek" <l...@w...pl>

    > PS. Coś namieszałem, sorry, nie zwracać uwagi :)

    Nie przeczytałem, no jak bum cyk cyk! ;-)

    Pisało nie czytać a Wy co ?

  • 5. Data: 2020-11-27 18:38:51
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-11-27 o 17:35, Marek pisze:

    > Nie przeczytałem, no jak bum cyk cyk! ;-)
    >
    > Pisało nie czytać a Wy co ?

    Piszemy.
    Nie pisało nie pisać.

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2020-11-27 22:22:24
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:11ty7pssotr7u.szmlpij44sug$.dlg@40tude.net>
    user Jacek Maciejewski pisze tak:

    > PS. Coś namieszałem, sorry, nie zwracać uwagi :)

    dawno nie było

    --
    Piter