  • 11. Data: 2019-02-17 02:51:24
    Temat: Re: Zakłócenie sygnału GPS
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-02-17 o 2:04, RadoslawF pisze:

    > Tak.
    > Pod warunkiem że nie zgodzisz się na przykład na sugestię aparatu
    > fotograficznego żeby włączyć bo fotki bez pozycji geograficznej
    > są niepełnowartościowe. Albo na żądanie innego programu.

    Tak robię i nigdzie nie udostępniam na lewo i prawo.

    --
    animka

  • 12. Data: 2019-02-17 03:56:50
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-02-17 o 02:51, Animka pisze:

    > Tak robię i nigdzie nie udostępniam na lewo i prawo.

    Tak twierdzi większość. A potem się okazuje że klikali nie czytając
    na co się zgadzają.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2019-02-17 11:07:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 16 Feb 2019 15:59:54 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

    > No jakos to działa, skoro w domu GPS nie działa a z telefonu korzystac
    > moge.

    GPS ma bardzo slaby sygnal, stad niewielkie oslabienie i nie dziala.
    Ale oslabianie sygnalow radiowych w telefonie to kiepski pomysl :-)

    Futeral nastrojony na 1.5GHz ? Trudne ...

    > Chodzi mi dokładnie o osiagniecie takiego efektu ale bedac na dworze czy
    > w samochodzie.

    Mozesz jeszcze poszukac anteny GPS .. a noz osobna, moze wystarczy
    kawalek folii.

    J.

  • 14. Data: 2019-02-17 14:30:01
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-02-17 o 4:56, RadoslawF pisze:

    > Tak twierdzi większość. A potem się okazuje że klikali nie czytając
    > na co się zgadzają.

    Może i twierdzi. Ja tam nie twierdzę. Nie korzystam z internetu i poczty
    w telefonie.

    --
    animka

  • 16. Data: 2019-02-17 20:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > A nie prościej po prostu wyłączyć GPS w opcjach?

    A nie sadzisz, ze gdybym chciał zrobic to w ten sposób to bym tak zrobił
    i nie pytał tutaj o to...? :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jest Leżajsk, jest dobrze.

  • 15. Data: 2019-02-17 20:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...nieja.idm.pl ...

    > Może i twierdzi. Ja tam nie twierdzę. Nie korzystam z internetu i
    > poczty w telefonie.

    Nie dziwie sie, skoro ci rozmowy podsłuchuja :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

  • 17. Data: 2019-02-17 22:48:14
    Od: d...@g...com

    > Co bedzie najlepszym i najwygodniejszym izolatorem?

    Po pierwsze, to propnoowalbym wylaczyc A-GPS, czyli okreslanie lokalizacji na
    podstawie nadajnikow sieci GSM.
    Jak to zrobisz, to GPS bedzie znacznie latwiej zaklocic i powinno wystarczyc
    zaslonienie go wlasnym cialem. Jak sa jakies przeszkody w terenie, np. budynki, duze
    drzewa to dodatkowo mozna stanac blisko takiego budynku, drzewa, itp. Mysle, ze
    zasloniecie z jednej strony budynkiem, drzewem a z drugiej wlasnym cialem powinno
    wystarczajace dobrze zaklocic ustalnie lokalizacji.
    Generalnie chodzi o to, zeby telefon "nie widzial" horyzontu.

  • 18. Data: 2019-02-18 00:26:09
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-02-17 o 21:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Animka a...@t...nieja.idm.pl ...

    > Nie dziwie sie, skoro ci rozmowy podsłuchuja :)

    Czytanie czaegoś w internecie to nie problem.

    --
    animka

  • 19. Data: 2019-02-18 00:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik d...@g...com ...

> [...]
    > budynkiem, drzewem a z drugiej wlasnym cialem powinno wystarczajace
    > dobrze zaklocic ustalnie lokalizacji. Generalnie chodzi o to, zeby

    A bez ingerencji w sam telefon?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

  • 20. Data: 2019-02-18 01:35:02
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-02-17 o 22:48, d...@g...com pisze:

    > Po pierwsze, to propnoowalbym wylaczyc A-GPS,

    A to da się wyłączyć?
    Bo wedle mojej wiedzy robią to stacje bazowe na podstawie
    łączności z telefonem.