  • 21. Data: 2019-02-18 08:28:26
    Temat: Re: Zakłócenie sygnału GPS
    Od: d...@g...com

    > A bez ingerencji w sam telefon?

    Jesli chcesz osiagnac taka sytuacje, zeby miec jednoczesnie zasieg sieci (transfer
    danych, mozliwosc rozmowy przez telefon) i jednoczesnie brak okreslenia lokalizacji
    (przy wlaczonym GPS i AGPS w telefonie), to moim zdaniem nie da sie tego osiagnac, bo
    nawet jak telefon "nie widzi" satelitow (czyli np. w budynku), to na podstawie
    nadajnikow sieci okresli przylizona lokalizacje.
    Wedlug tego, co tu napisali:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/AGPS
    to bedzie lokalizacja +/- 30-200 m.
    Mysle, ze jest to mniej wiecej zgodne z rzeczywistoscia, bo np. teraz jestem w
    budynku i mam lokalizacje telefonu okreslona z dokladnoscia okolo 50 metrow. Tak wiec
    zeby zupelnie stracic mozliwosc wyznaczania pozycji przez AGPS (a wiekszosc smarfonow
    to ma domyslnie wlaczone) to nalezalby zupelnie stracic zasieg sieci.

  • 22. Data: 2019-02-18 08:35:50
    Od: d...@g...com

    > A to da się wyłączyć?
    > Bo wedle mojej wiedzy robią to stacje bazowe na podstawie
    > łączności z telefonem.

    W ustawieniach telefonu da sie to zwykle wylaczyc. Np. w moim telefonie, w
    ustawieniach lokalizacji mam trzy opcje:
    1) wysoka dokladnosc (GPS, WiFi, sieci komorkowe)
    2) WiFi lub sieci komorkowe
    3) Tylko GPS

    Czyli pierwsza i druga opcja to ustalanie lokalizacji wspomagane siecia (stacjami
    bazowymi), natomiast trzecia opcja jest bez tego.
    Tak wiec mozna to wylaczyc w telefonie i telefon nie bedzie okreslal lokalizacji na
    podstawie stacji bazowych.
    Nie ma to pewnie zadnego wplywu na to, czy operator bedzie mogl zlokalizowac telefon
    czy nie, bo to jest chyba zupelnie niezalezne (tzn. opertator zawsze jest w stanie
    okreslic lokalizacje z przyblizona dokladnoscia).

  • 23. Data: 2019-02-18 09:56:42
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    17 Feb 2019 19:59:51 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > A nie sadzisz, ze gdybym chciał zrobic to w ten sposób to bym tak zrobił
    > i nie pytał tutaj o to...? :)

    Bo nie wiem co chcesz osiągnąć? :)

  • 24. Data: 2019-02-18 10:26:22
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Bo nie wiem co chcesz osiągnąć? :)

    Testuje sposoby na zajumanie samochódu z lokalizatorem GPS? )))

  • 25. Data: 2019-02-18 12:17:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 15 lutego 2019 19:59:58 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > Chciałbym testowo zakłócic GPSa w komórce.
    > Wiadomo ze wystarczy wejsc gdzies do mieszkania ale chodzi o to zeby to
    > zrobić na dworze.
    > Jednoczesnie chciałbym móc z tego urządzenia korzystać - niekoniecznie
    > wygodnie ale coś tam kliknac.
    >
    > Co bedzie najlepszym i najwygodniejszym izolatorem?

    Takie cusie sie nie nadadzą?
    https://allegro.pl/listing?string=zag%C5%82uszacz%20
    gps&strategy=NO_FALLBACK&order=m&bmatch=baseline-n-e
    le-1-1-0131

  • 26. Data: 2019-02-18 13:05:09
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-02-18 o 08:35, d...@g...com pisze:

> [...]
    telefon czy nie, bo to jest chyba zupelnie niezalezne (tzn. opertator zawsze jest w
    stanie okreslic lokalizacje z przyblizona dokladnoscia).

    No właśnie, fakt że telefon nie poda użytkownikowi pozycji po AGPS
    nie oznacza że tej informacji nie będzie miał operator

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2019-02-18 13:05:43
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-02-18 o 10:26, Uncle Pete pisze:

    > Testuje sposoby na zajumanie samochódu z lokalizatorem GPS? )))

    Raczej ma nadajnik przy nodze i kombinuje jak tu wyskoczyć i bank obrobić :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 28. Data: 2019-02-18 13:25:16
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 18 Feb 2019 13:05:43 +0100, w <5c6a9fd3$0$482$65785112@news.neostrada.pl>,
    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Raczej ma nadajnik przy nodze i kombinuje jak tu wyskoczyć i bank obrobić :)

    Na nadajnik nic nie poradzę, ale na andka są aplikacje do fake'owania pozycji
    GPS.

  • 29. Data: 2019-02-18 13:57:06
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-02-18 o 13:25, r...@k...pl pisze:

    > Na nadajnik nic nie poradzę, ale na andka są aplikacje do fake'owania pozycji
    > GPS.

    Tak nie do końca. Wiele apek kontroluje czy masz włączoną apkę fake GPS
    lub czy masz prawo roota. Można to obejść. Trzeba mieć/zrobić prawo
    roota, zainstalować apkę fake GPS z prawami roota (service) i usunąć
    roota tak, żeby apka pozostała w systemie jako service. Wtedy działa
    poprawnie :)

  • 30. Data: 2019-02-18 14:27:27
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Takie cusie sie nie nadadzą?
    > https://allegro.pl/listing?string=zag%C5%82uszacz%20
    gps&strategy=NO_FALLBACK&order=m&bmatch=baseline-n-e
    le-1-1-0131

    https://allegro.pl/oferta/zagluszacz-gps-l1-i-l2-tra
    cker-12v-oryginal-7826441387

    "natychmiast przechodzi w tryb zagłuszania sygnału GPS co powoduje że
    jesteś niewidoczny dla satelitów".

    Satelity na mnie patrzą...