  • 1. Data: 2010-09-22 16:44:10
    Temat: Zakupy w farnelu ?
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    Jak to wyglada bo firma ma siedzibe chyba na wyspach ?
    Skladam zamowienie w sklepie internetowym i czekam na kuriera z
    pobraniem ? Ile dni to trwa i jak wyglada sprawa FV?

  • 2. Data: 2010-09-22 16:44:49
    Temat: Re: Zakupy w farnelu ?
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-09-22 18:44, konieczko pisze:
    > Jak to wyglada bo firma ma siedzibe chyba na wyspach ?
    > Skladam zamowienie w sklepie internetowym i czekam na kuriera z
    > pobraniem ? Ile dni to trwa i jak wyglada sprawa FV?

    I co z kosztami przesylki bo jakos nigdzie na ichnim www tego info
    nie ma .

  • 3. Data: 2010-09-22 17:21:02
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    W dniu 2010-09-22 18:44, konieczko pisze:
    > Jak to wyglada bo firma ma siedzibe chyba na wyspach ?
    > Skladam zamowienie w sklepie internetowym i czekam na kuriera z
    > pobraniem ? Ile dni to trwa i jak wyglada sprawa FV?

    Potrzebne jest 'konto handlowe' prócz zwykłego konta lub (chyba) karta
    którą można płacić przez sieć. Jak masz konto handlowe to klikasz, towar
    przychodzi po 2-3 dnia a za jakiś czas faktura (nie polskojęzyczna) do
    zapłaty. W sprawie konta handlowego napisałem pod e-mail zamieszczony na
    stronie Farnell.

    --
    Filip.

  • 4. Data: 2010-09-22 21:27:43
    Od: "CosteC" <c...@s...pl>

    > Jak to wyglada bo firma ma siedzibe chyba na wyspach ?
    > Skladam zamowienie w sklepie internetowym i czekam na kuriera z pobraniem
    > ? Ile dni to trwa i jak wyglada sprawa FV?

    Jak jesteś firmą to możesz płacić co miesiąc fakture zbiorczą. Nie wiem ile
    trzeba kupić żeby tak mieć.
    Paczka dociera 1-2 dni po zamówieniu, zazwyczaj w częściach - 1 paczka to,
    druga tamto i owamto, a w trzeciej coś jeszcze innego. Faktura polska
    normalnie - ale konto mamy też na farnell polska.

    polecam czytanie ich opisów elementów - dostarczają nam zawsze dużo radości:
    "złącza bezpłatne"
    "moduły LED" w dziale kondensatory oznacza drabinki kondensatorowe
    "klisze" = kondensatory foliowe

    Pozdrawiam
    CosteC

  • 5. Data: 2010-09-22 22:06:28
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-22 18:44, konieczko pisze:
    > Jak to wyglada bo firma ma siedzibe chyba na wyspach ?
    > Skladam zamowienie w sklepie internetowym i czekam na kuriera z
    > pobraniem ? Ile dni to trwa i jak wyglada sprawa FV?

    Żeby móc rozliczyć VAT z zakupu musisz mieć numer VAT Eu lub skorzystać
    z pośrednictwa firmy handlowej będącej ich klientem. Ja skorzystałem z
    Microdis.

    MD

  • 6. Data: 2010-09-23 00:04:32
    Od: "newxmega" <m...@m...mm>

    "konieczko" <t...@o...pl> wrote in message
    > Jak to wyglada bo firma ma siedzibe chyba na wyspach ?
    > Skladam zamowienie w sklepie internetowym i czekam na kuriera z pobraniem
    > ? Ile dni to trwa i jak wyglada sprawa FV?

    Farnel jest bardzo drogi. 2x droższy od digi-keya.
    Trzeba uważać na wiele cen i do tego jak się zarejestrujesz to spamują oraz
    wydzwanają w kółko. Musiałem sobie w telefonie dodać ich do shit listy, bo
    stale o coś kobieta dzwoniła.

  • 7. Data: 2010-09-23 08:54:15
    Temat: Re: Zakupy w farnelu ? [OT]
    Od: "Artur Miller" <a...@n...pl>

    Użytkownik "CosteC" <c...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > radości:
    > "złącza bezpłatne"
    > "moduły LED" w dziale kondensatory oznacza drabinki kondensatorowe

    a co powiesz na "TYP INTERFEJSU: PUSZKA" ? ;)

    @

  • 8. Data: 2010-09-23 08:55:18
    Od: "Artur Miller" <a...@n...pl>

    Użytkownik "newxmega" <m...@m...mm> napisał w wiadomości

> [...]
    > Trzeba uważać na wiele cen i do tego jak się zarejestrujesz to spamują
    > oraz wydzwanają w kółko. Musiałem sobie w telefonie dodać ich do shit

    z cenami faktycznie przesadzją niektórymi, trzeba uwazać. a z dzwonieniem
    nie mam problemu zadnego. moze Cie polubiła ?;)

    @

  • 9. Data: 2010-09-23 13:02:40
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-23 02:04, newxmega pisze:

> [...]
    > Trzeba uważać na wiele cen i do tego jak się zarejestrujesz to spamują
    > oraz wydzwanają w kółko. Musiałem sobie w telefonie dodać ich do shit

    Różnie bywa. Półprzewodniki mają czasami tańsze o 30% od TME ale
    kondensatory (zwłaszcza smd) nawet o 100% droższe. Z kolei w Elfie
    niektóre podzespoły np. elementy automatyki bywają o 30% tańsze od TME.
    Żeby korzystnie dla siebie skompletować większe zamówienie trzeba
    podczas zakupów mieć otwarte 2 - 3 okienka do różnych sklepów.

    MD

  • 10. Data: 2010-09-23 18:27:40
    Od: "CosteC" <c...@s...pl>

> [...]

    Żeby korzystnie dla siebie skompletować większe zamówienie trzeba
    podczas zakupów mieć otwarte 2 - 3 okienka do różnych sklepów.

    Farnell ma wiele układów tańszych nawet 2x od TME, o ile w TME wogóle są.
    elementy RC ma drogawe - prawda, niestety wybór indukcyjności w TME np jest
    marny,
    a o precyzyjnych elementach można powspominać, albo o szeregu E92..
    TME przynajmniej ma świetnie działający system liczący stany magazynowe. W
    farnellu nie raz kliknąłem 5sztuk z 130szt dostepnych i potem towar był na
    back order przez 2 miesiące.
    Cóż, sklepów idealnych brak.

    Pozdrawiam
    CosteC