  • 1. Data: 2011-09-04 00:09:18
    Temat: Zanikający sygnał z Astry na pakiecie RTL
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Od kilku dni zaobserwowałem że pakiet RTL czyli RTL, RTL2, VOX mają słabszy
    sygnał który potem wraca do normy. Parę dni temu zamiast 90% było tylko 70%
    a dzisiaj tylko 30% Potem wróciło wszystko do normy. Co jest grane? Czy
    zaobserwował ktoś podobną sytuację? Czy to tylko u mnie coś nie gra? Może
    antena się nagrzewa a jak wystygnie to wraca wszystko do normy?