  • 1. Data: 2010-12-13 21:44:28
    Temat: Zapko-allegro.
    Od: Zapek <z...@g...com>

    Witam.
    Troszke juz wystawilem-reszta jutro.
    Dam znac.

    Zapek

  • 2. Data: 2010-12-13 22:55:44
    Temat: Re: Zapko-allegro.
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-12-13 22:44, Zapek pisze:
    > Witam.
    > Troszke juz wystawilem-reszta jutro.
    > Dam znac.
    > http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1349117

    Do gadzętów "Route 66" jest wydawany na żądanie e-mailowy certyfikat
    autentyczności pochodzenia.

    KJ Certyfikator chińskich gadżetów z USA

  • 3. Data: 2010-12-14 21:00:01
    Od: Zapek <z...@g...com>

    On 13 Gru, 22:44, Zapek <z...@g...com> wrote:
    Uaktualnione i troszke juz cos sie ruszylo ;)

    Czekam jeszcze na koszulki z imprezy bo kurier nawalil-dam znac.
    Moze ktos sobie kupi.
    Pozniej podam podsumowanie imprezy.
    Aczkolwiek nie wiem czy nie na priv dla tych co byli...

    --
    Zapek
    xr600r

  • 4. Data: 2010-12-16 07:33:54
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Zapek napisał(a):
    > Aczkolwiek nie wiem czy nie na priv dla tych co byli...

    przeczytalem: dla debili

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 5. Data: 2010-12-28 18:44:28
    Od: Zapek <z...@g...com>

    Ech.
    No wiec pozwalam sobie po raz kolejny zaspamowac.
    Pojawiaja sie osoby ktore sie angazuja i chca w rozny sposob pomoc.
    Co za tym idzie jest nowa aukcja :

    http://allegro.pl/show_item.php?item=1388955126
    Krotkie info:
    Przedmiotem poniższej aukcji jest jedna licencja na dowolne narzędzie
    firmy Parasoft.
    Osoba, która wygra aukcje, może wybrać pomiędzy:
    Jtest
    C++test
    .TEST
    SOAtest
    Insure++
    Concerto
    Po wygraniu aukcji przedstawiciel firmy Parasoft skontaktuje się z
    osobą, która wygrała aukcję w celu dostarczenia oprogramowania oraz
    licencji.
    Informacje techniczne dotyczące w/w rozwiązań znajdują się na
    www.parasoft.com.pl

    Mam nadzieje,ze ktos zainteresowany sie znajdzie.

    --
    Pozdrawiam.
    Zapek

    P.S. I zeby bylo jasne- nie jest to zadna reklama firmy.Po prostu
    pracuja tam tez 'nasi' ludzie :)