  • 1. Data: 2010-12-13 21:48:20
    Temat: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Hej wszystkim,

    Może jest ktoś zainteresowany wypadem na tydzień do Hiszpanii? Planowany
    termin - ostatni tydzień stycznia 2011. Transport motocykli na miejsce
    samochodem, przelot na miejsce samolotem. Założenie jest takie, aby była
    to nieduża kameralna grupa nastawiona na dużo śmigania po winklach z
    pięknymi widokami + opcja zwiedzanie ciekawszych miejsc. Temperatura w tym
    okresie w Hiszpanii około 15C + dodatkowe atrakcje.

    Impreza nie ma charakteru komercyjnego, koszty są takie jak za wyjazd na
    narty.

    - lokalizacja bazy - Rosas na Costa Brava
    - przelot Polska - Hiszpania - Polska
    - transport motocykla samochodem Polska - Hiszpania - Polska
    - w okolicy są setki kilometrów wijących sie jak spaghetti dróg bardzo
    dobrej jakości
    - zakwaterowanie w bardzo dobrym hotelu w opcji B&B (trzeba doliczyć np.
    kolacje, ale z uwagi na charakter wyjazdu trudno powiedzieć gdzie one będą
    - na pewno ceny o tej porze w Hiszpanii nie zabijają)
    - na życzenie dodatkowe atrakcje (skoki spadochronowe, enduro, sporty
    wodne, itd)
    - bardzo blisko do Barcelony, Saragossy, Andory i Francji. Punkty do
    zobaczenia są do ustalenia, ale bardziej chodzi o pośmiganie po winklach,
    niż zwiedzanie lokalnych muzeów.
    - wsparcie techniczne na miejscu (warsztat techniczny + bus serwisowy w
    pogotowiu)
    - na miejscu przewodnik po trasach dobranych wedle preferencji uczestników
    - i wiele innych bardzo miłych rzeczy

    Jak wspomniałem wyjazd nie jest komercyjny, bardziej jest to forma
    zrzucenia się na pokrycie kosztów.

    Szczegóły - na prv,

    Pozdr,
    Mariusz

  • 2. Data: 2010-12-13 21:59:37
    Temat: Re: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 13 Dec 2010 21:48:20 +0000 osobnik zwany Lovtza
    wystukał:

> [...]
    > pięknymi widokami + opcja zwiedzanie ciekawszych miejsc. Temperatura w
    > tym okresie w Hiszpanii około 15C + dodatkowe atrakcje.

    jaki rodzaj moto?

    > Impreza nie ma charakteru komercyjnego, koszty są takie jak za wyjazd na
    > narty.

    czyli?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2010-12-13 22:38:51
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    > jaki rodzaj moto?

    Raczej turystyczno sportowe, choć nie ma to większego znaczenia. Specyfika
    krętych górskich dróg i tak wymusza średnią przejazdu w okolicach 50-60
    km/h. Tam raczej na publicznych drogach (miasto, autostrady) nie da się
    szaleć tak jak u nas, raczej jazda przepisowa.

    Odpadają choppery (chyba że będzie aż tylu chętnych, aby zrobić dla nich
    osobną grupę), zasapią się sprzęty mniejsze niż 500cc (50KM). Ja się
    wybieram na MT-03;)

    > czyli?

    Czyli jest to zależne od ilości chętnych (to wpływa na koszt transportu
    motocykli) i szybkości działania (to wpływa na koszt przelotu i rezerwacji
    noclegów). Całość nie powinna przekroczyć 2500zł.

    pozdr,
    Mariusz

  • 4. Data: 2010-12-13 23:03:50
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Lovtza pisze:

    > Jak wspomniałem wyjazd nie jest komercyjny, bardziej jest to forma
    > zrzucenia się na pokrycie kosztów.
    >
    > --

    a propos komercji mam takie pytanko, kiedy w koncu przestaniecie to
    wasze żenujące forum na siłe linkowac do grupy _newsowej_ pl.rec.motocykle ?

    Aż tak wam nakreca obrot, ze nie mozecie sie pozbyc tej bramki?

    Przepraszam, że sie wcinam w ten uroczy turystyczny wątek ale nie moglem
    sobie przypomniec wczesniej do kogo presonalnie mialem skierowac sprawę
    bo ogolne apele są zlewane.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 5. Data: 2010-12-13 23:31:37
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    > a propos komercji mam takie pytanko, kiedy w koncu przestaniecie to
    > wasze żenujące forum na siłe linkowac do grupy _newsowej_ pl.rec.motocykle ?

    Nie linkujemy nic na siłę. Myślę, że minimum kultury osobistej (na prawdę
    absolutne minimum) wystarczy, aby powstrzymać się od komentarzy, które
    większość odbierze jako wyraz problemów emocjonalnych, żali, życiowych
    niepowodzeń, tudzież kompleksów.

    > Aż tak wam nakreca obrot, ze nie mozecie sie pozbyc tej bramki?

    Jeśli chodzi o komercję, to portal nie ma żadnego zysku (słownie, abyś
    zrozumiał dokładnie - ani złotówki, nawet grosza) z działania czytnika.
    Żadnego, ale podejrzewam, że i tak swoje wiesz najlepiej na świecie. Ja
    np. korzystam z czytnika bo to dla mnie najwygodniejsze rozwiązanie. Tylko
    tyle i aż tyle.

    > Przepraszam, że sie wcinam w ten uroczy turystyczny wątek ale nie moglem
    > sobie przypomniec wczesniej do kogo presonalnie mialem skierowac sprawę
    > bo ogolne apele są zlewane.

    Przeprosiny są jak najbardziej na miejscu, choć nie sądzę aby były
    szczere. Tym bardziej jestem rozczarowany, że w tym miejscu już nawet nie
    da się pogadać o jeżdżeniu motocyklem. Katastrofa. Natomiast zgadzam się z
    tym, że robisz totalnego off-topa, co tak zasłużonemu netykicieżaowi jak
    Ty doprawdy nie wypada ;)

    Pozdrawiam,
    Mariusz

  • 6. Data: 2010-12-14 06:43:44
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Arni" właśnie wrócił z opery:

    > a propos komercji mam takie pytanko, kiedy w koncu przestaniecie to wasze
    > żenujące forum na siłe linkowac do grupy _newsowej_ pl.rec.motocykle ?

    Znaczy, że te tutaj forum to elyta tak? Wątków o śrałbkach, wihajstrach,
    dingstach ci tu tyle, że wiadomość o wyprawie motocyklowej do Hiszpanii jest
    naprawdę nie na miejscu ;-)

    Zdroofka Johnny

    www.johnny.art.pl kwaśne piwo, kaszana i podejrzanej świeżości konina

  • 7. Data: 2010-12-14 07:37:43
    Temat: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Lovtza pisze:

> [...]
    > które większość odbierze jako wyraz problemów emocjonalnych, żali,
    > życiowych niepowodzeń, tudzież kompleksów.

    wiekszosc doskonale zna mierny poziom wielu uzytkowników forum
    scigacz.pl ktorego to zgniłe owoce przedostają sie na pl.rec.motocykle.
    mam Ci opowiedziec historie juz chyba kilkuletnią? rozumiem ze nie
    zagladasz tu i nie widzisz tego problemu? Zupełnie nie masz pojecia, że
    działał przez dlugi czas cancelbot wycinajacy Wasze przecieki bo ich
    poziom był juz legendarny? Niestety przestał działac i problem odnowił
    sie jak wrzód na tyłku.

> [...]
    > Żadnego, ale podejrzewam, że i tak swoje wiesz najlepiej na świecie. Ja
    > np. korzystam z czytnika bo to dla mnie najwygodniejsze rozwiązanie.

    rozumiem ze cała działalnosc scigacz.pl łącznie z ta czescią
    http://sklep.scigacz.pl/ to działalnosc charytatywna i ilosc odwiedzin
    nie ma zadnego znaczenia? przyjete jest w usenecie, ze nie sluzy do
    działalnosci komercyjnej.

> [...]
    > się z tym, że robisz totalnego off-topa, co tak zasłużonemu
    > netykicieżaowi jak Ty doprawdy nie wypada ;)

    robie offtopa tylko i wyłacznie dlatego, żebys nie mogl powiedziec, ze
    nie zauwazyłes osobnego watku zakładanego juz niejednokrotnie w celu
    omówienia problemu Waszej bramki. Pomijam juz ile było dyskusji w innych
    watkach (mogły Cie nie interesowac.)
    Jesli tak Ci zalezy na poziomie farum to przyjmij do wiadomosci, ze
    bardzo wielu ludzi smieje sie z niego (podobnie jak z precla) stawiajac
    znak równosci scigacz.pl = dzieci neostrady.

  • 8. Data: 2010-12-14 08:37:21
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

> [...]
    > działał przez dlugi czas cancelbot wycinajacy Wasze przecieki bo ich
    > poziom był juz legendarny? Niestety przestał działac i problem odnowił

    To jest Twoje zdanie. Rozumiem, że mój post/przeciek jest kolejnym wrzodem
    wymagającym wypalenie rozgrzanym żelazem, aby nie splugawić tej krynicy
    doskonałości jaką są precle;) Zapewne uważasz się za
    intelektualno-motocyklową śmietankę, ale to płytkie myślenie i zdziwiłbyś
    się jakie w środowisku motocyklowym krążą opinie o preclach. A jeśli je
    znasz, to pisząc powyższe jesteś hipokrytą. Z uwagi na to, że obraz
    większości generuje niepoważna mniejszość (podejrzewam, że właśnie tak
    powstał także ogólny obraz precli jako moherów i obrońców krzyża, co z
    kolei sprawiło, że w Warszawie np. zwykli ludzie uważają jazdę w kamizelce
    odblaskowej za szczyt obciachu, nawet nie do końca rozumiejąc animozje
    między preclami, a stunterami i jeszcze tymi spod McDonalda...). Mam
    pojęcie że działał canclebot, ale poziom tutaj nie jest aż tak
    stratosferycznie wysoki aby zawracać informatykowi głowę obejściami tego
    bota. Bądź poważny:) Ruch generowany przez czytnik po prostu nawet nie
    jest odnotowywany w statystykach, bo jest to kropla w morzu. Dla Ciebie
    powiem Ci że wprowadziliśmy kilka działań, aby ograniczyć siłę rażenia
    ludzkiej głupoty, jak zwiększona liczba webmasterów i konieczność
    logowania przed użyciem czytnika. Ale jak widzisz głupota potrafi objawić
    się po obu stronach barykady. Tyle tylko, że to jest internet, każdy ma do
    niego dostęp. Wiele więcej nie da się zrobić. Tam gdzie dostęp ma każdy,
    poziom leci na ryj. Mój post jest takim małym studium przypadku, jak
    wygląda poziom i merytoryczny i osobowy na preclach... ;)

> [...]
    > http://sklep.scigacz.pl/ to działalnosc charytatywna i ilosc odwiedzin
    > nie ma zadnego znaczenia? przyjete jest w usenecie, ze nie sluzy do

    Znowu źle rozumiesz, śmiem nawet twierdzić, że celowo manipuluje
    informacją. W serwisie jest wiele narzędzi. Część z nich jest komercyjna
    (jak wspomniany sklep, albo powierzchnie reklamowe), część nie (jak forum,
    kalendarium, czytnik grup itd). Zgadzam się, że nawet narzędzia
    niekomercyjne w jakimś stopniu stanowiąc całość komercyjnego serwisu też
    poniekąd są komercyjne. Ale tego nie da się zrobić inaczej. No chyba że
    chcesz mi powiedzieć, że na preclach nie ma za grosz komercji. Żadnych
    ogłoszeń, nikt nic nie chce kupić/sprzedać, nikt nie ma w stopkach stron
    www swoich firm, stron itd...

> [...]
    > nie zauwazyłes osobnego watku zakładanego juz niejednokrotnie w celu
    > omówienia problemu Waszej bramki. Pomijam juz ile było dyskusji w innych

    Myślę, że robisz offtopa dla takich samych powodów, dla których małe
    pieski obszczekują przechodniów biegnąc wzdłuż płotu własnej posesji. Jak
    już wyżej wspomniałem problem naszej bramki jest problemem całego
    internetu. Nie pasuje Ci - to się odłącz. Ja np. przestałem czytać onety i
    inne badziewia, nie oglądam Polsatu i TVN bo nie mogę patrzeć na
    komentarze i poziom "dziennikarzy" w tym czymś. Czy mam teraz wychodzić na
    ulice i żądać aby ktoś to zamknął? Wiem też jaki jest poziom dyskusji na
    preclach - nasza jest kolejnym przykładem. Ale nie robię z tego sensacji,
    bo trudno winić mi całą społeczność za takich jak Ty.

    > Jesli tak Ci zalezy na poziomie farum to przyjmij do wiadomosci, ze
    > bardzo wielu ludzi smieje sie z niego (podobnie jak z precla) stawiajac
    > znak równosci scigacz.pl = dzieci neostrady.

    Jeśli chcesz pouczać innych to zacznij od siebie i przyjmij do wiadomości,
    że dla wielu precle = mohery, obrończy krzyża, Radio Maryja (do tego na
    miernym poziomie merytorycznym, motocyklowym i technicznym). Wielu
    twierdzi, że rady dawane tutaj odnośnie jazdy i eksploatacji motocykli
    kwalifikują się do interwencji prokuratora, bo zagrażają życiu i zdrowiu
    stosujących te głupoty. Nie wiem co lepsze. Mimo tego na wstępie nie
    nabijałem się z Ciebie, nie wzywam do obrony krzyża, nie zanoszę modłów za
    ojca dyrektora i nie daje konta do wpłat w Szikago, generalnie mam to w
    nosie. Bo nie będę normalnej większości oceniał przez pryzmat kilku
    frustratów.

    Myślę zresztą, że ta dyskusja już wyczerpała tematy ideologiczne i
    wolałbym jej nie kontynuować (choć możemy do bólu przerzucać się
    argumentami kto ma fajniejszego tatę, ale czy to coś da?). Wolałbym
    pogadać o pośmiganiu na moto w chwili gdy tutaj jest kupa śniegu i mróz.
    Czy tutaj się już nie da na ten temat pogadać?

    Pozdr,
    Mariusz

  • 9. Data: 2010-12-14 08:40:19
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-12-14 08:37, Arni pisze:

    > Jesli tak Ci zalezy na poziomie farum to przyjmij do wiadomosci, ze
    > bardzo wielu ludzi smieje sie z niego (podobnie jak z precla) stawiajac
    > znak równosci scigacz.pl = dzieci neostrady.

    Ej, widzialem w niektorych watkach scigaczowych paru zawodnikow z
    Poznania. Co prawda zdarzalo im sie zejsc na poziom komentarzy na onecie
    :-) ale to inna bajka.

    Fakt styl to scigacz ma slaby od artykulow poczawszy (z jednym chyba
    wyjatkiem) az po komentarze.

    Ale serwis informacyjny, rozne video porady i pare rzeczy jeszcze - w
    sumie to jest kawal i to momentami bardzo dobrej roboty.

    KJ

  • 10. Data: 2010-12-14 08:48:17
    Od: "Carramba" <c...@o...pl>

    Tez o tym myslalem, a może zrobcie tak:
    przelot KR-Alicante - styczen to jakies 180 zł, apartament w Benidromie 100
    E na 4 osoby, no i koszt przewozu rowerków. Wyjdzie taniej znacznie niz 2500
    zł.
    Myslalem o takich feriach, ale moge dopiero po 27 stycznia, zatem moze
    Maroko lub dalej na poludnie, Senegal??? Kto wie.