  • 1. Data: 2012-10-09 15:57:50
    Temat: Zasieg Aero2 po 1X
    Od: "bolo" <b...@p...pl>

    Jak teraz sprawdzić czy w danej lokalizacji istnieje możliwość korzystania
    z aero? Wcześniej telefonem wyszukiwałem sieć PL17 i już było wiadomo,
    teraz ukryli wszystko pod Plusem, ale to nie znaczy przecież że znacznie
    rozszerzyli zasięg, tylko nadajniki do darmowego netu udają "plusa".

  • 2. Data: 2012-10-09 17:17:26
    Temat: Re: Zasieg Aero2 po 1X
    Od: "Ktos" <k...@n...net>

    Chyba jedyny sposób to wymusznie, aby modem działał tylko dla WCDMA900.
    Ale zależy to od typu modemu,pewnie tylko niektóre da się tak skonfigurować.
    Gorzej z telefonami, tutaj nie mamy wielkiego wyboru.

  • 3. Data: 2012-10-09 18:48:38
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Ktos wrote:
    > Chyba jedyny sposób to wymusznie, aby modem działał tylko dla WCDMA900.

    I odpalenie wyszukiwania sieci - w modemach (zgodnych z Aero2) Huawei to
    nieskomplikowane:
    http://forum.jdtech.pl/Watek-wymuszanie-umts-900-mhz
    -w-modemach-huawei

    > Ale zależy to od typu modemu,pewnie tylko niektóre da się tak
    > skonfigurować.

    Na razie pewniaki to tylko Huawei.

    > Gorzej z telefonami, tutaj nie mamy wielkiego wyboru.

    Zwykle żadnego. Tylko karta Aero2 w dłoń.
    Jednak mapa na strona CP jako tako się nadaje - po wywaleniu nadajników
    na oko 2100 MHz (tych o małym zasięgu niebieskiego kleksa) widać ciągle,
    gdzie Aero2 powinno udać się złapać.

    Jakub