  • Data: 2023-01-08 18:56:48
    Temat: Zasieg Virgin Mobile #Mini 9
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mój wybór SIM do dziecięcego zegarka padłby może na taryfę Mini9 z Virgin Mobile (9
    zł za 300 minut i 300 SMS-ów to sporo taniej niż
    karta nju w taryfie "nie więcej niż 19 zł" gdzie wychodzi około 100 minut i 50 SMS-ów
    jeśli dobrze liczę, choć w nju po pół roku
    byłoby więcej internetu do choćby danych GPS), ale trafiałem w sieci na komentarze
    "brak zasięgu", "nie mogę się dodzwonić do
    dziecka" itp. itd., do tego mam ostatnio mojego klienta mającego numer w Play
    jeżdżącego często do Belgii który też narzeka, że
    często dzwoniący do niego otrzymują sygnał nieodbierania mimo iż człowiek jest cały
    czas pod zasięgiem jakiejś sieci (belgijskiej w
    tym przypadku).
    Zagranica mnie nie interesuje, ale jak jest ze sprawnością sieci Virgin Mobile w
    W-wie?