  • 21. Data: 2020-05-01 12:17:13
    Temat: Re: Zastój się zrobil
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 30 Apr 2020 12:36:43 -0700 (PDT), 4...@g...com
    napisał(a):
    > Nie potrafią polecieć na Słońce chociaż na Księżycu się odmeldowali.
    > Myśliwce tej samej generacji co USA mają. Wymień czego nie potrafią
    > zrobić a co jest niezbędne do pomyślności panstwa w jaki żyją.
    > Chińczycy zrobią teraz wszystko na co będzie zapotrzebowanie i co
    > można sprzedać.

    No widzisz - ZTE do pomyslnosci potrzebuje amerykanskich procesorow.
    Huawei robi swoje ... ale jak mozna doczytac, to robia je Tajwanczycy.
    Te "amerykanskie" nawiasem mowiac tez.

    Nie roba tez twardych dyskow, ani chyba pamieci flash, jakby ktos
    mowil, ze w SSD przyszlosc.

    > Chyba że to będą np wyspecjalizowane maszyny, linie
    > produkcyjne itp. Zrobią ale tylko dla siebie.

    Robia np takie
    https://youtu.be/yRxcYO0nuD8?t=513

    a potrzebuja takie
    https://www.youtube.com/watch?v=nah4BQ9y8IY
    https://www.youtube.com/watch?v=ylk6VMBLrvM

    Inna sprawa, ze to nie jest jakas kosmiczna technologia - kiedys to
    zrobia.

    J.

  • 22. Data: 2020-05-01 14:10:41
    Od: 4...@g...com

    I do czego te amerykańskie procesory potrzebują? Do maszyn do produkcji maseczek?
    Sterowanie takiej maszyny można na TTLach zrobić i będzie działała. To może do
    samolotow najnowszej generacji? Też nie. Potrzebują dokładnie wiedzieć co taki
    procesor robi i tylko swój gwarantuje że robi tylko to co chce konstruktor.
    Przekonali się o tym w Iraku. Kupili super duper francuskie rakiety. Jak je
    potrzebowali to żadna nie wystartowała bo producent zdalnie je zablokował. Chińczykom
    przybywa co roku ok 40 milionów ludzi w wyższym wykształceniem. Większość z nich
    kończy studia techniczne. Sądzisz że wśród tylu milionów nie znajdzie się odpowiednia
    ilość geniuszy? Jak się brandzlujedz super maszyna do układania elementów na płytkach
    to pokaż chociaż jeden lepszy od niej polski odpowiednik.

  • 23. Data: 2020-05-01 16:35:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 1 May 2020 05:10:41 -0700 (PDT), 4...@g...com
    napisał(a):

> [...]
    ilość geniuszy? Jak się brandzlujedz super maszyna do układania elementów na płytkach
    to pokaż chociaż jeden lepszy od niej polski odpowiednik.

    Do szczescia setek milionow uzytkownikow i do pomyslnosci milionow
    pracownikow ...
    Dobrze piszesz - trzeba zrobic swoje, ale na razie nie potrafia.

    J.

  • 24. Data: 2020-05-01 18:28:36
    Od: 4...@g...com

    Nie potrafią i już nigdy nie będą potrafili. Ładnie to pokazano na filmie
    Pajdokracja. Ludzie są tak głupi że prezydentem Ameryki zostaje idiota sprzed
    kilkudziesięciu lat. Zostaje dlatego że zamiast napojem energetycznym chcę żeby
    rośliny podlewać woda. Ktoś jednak produkuje napój energetyczny i nie są to ludzie z
    filmu.

  • 25. Data: 2020-05-01 19:21:35
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    4...@g...com wrote:

> [...]
    rośliny podlewać woda. Ktoś jednak produkuje napój energetyczny i nie są to ludzie z

    Idiokracja. A film rzeczywiście proroczy.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 26. Data: 2020-05-01 21:46:43
    Od: 4...@g...com

    Był proroczy a teraz to co na nim się realizuje. Za chwile polscy rolnicy zaczną
    podlewać pola napojem energetycznym. Pokazywali w tv jaki to wielki postęp i myśl
    techniczna bo na chińskich ploterach drukują części do masek z wydajnością do 10
    masek na dniówkę. Przy tym wszystkim dziewczyna co zrobiła maskę origami powinna
    dostać minimum nagrodę państwowa II stopnia za kreatywność.