  • 1. Data: 2020-09-04 00:00:18
    Temat: zapętlone rozmowy
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    jaka jest wiedza o nich na dzień 2020 09 03

    Idiotyczne uczucie kiedy sie orientujesz że nie rozmawiasz juz z
    człowiekiem tylko z odtwarzaczem. Nie wiadomomo czy już schiza atakuje
    głowę czy to błąd matrixa.

    --
    Piter

  • 2. Data: 2020-09-04 08:58:29
    Temat: Re: zapętlone rozmowy
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/09/2020 00:00, PiteR wrote:
    > jaka jest wiedza o nich na dzień 2020 09 03
    > Idiotyczne uczucie kiedy sie orientujesz że nie rozmawiasz juz z
    > człowiekiem tylko z odtwarzaczem. Nie wiadomomo czy już schiza atakuje
    > głowę czy to błąd matrixa.

    To żadna róznica, mało który białkowy konsultant z infolini przechodzi
    test Turinga, podobnie jak nie przejdzie go dowolny nastolatek.

  • 3. Data: 2020-09-21 08:00:10
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 03.09.2020 o 23:00, PiteR pisze:
    > jaka jest wiedza o nich na dzień 2020 09 03
    >
    > Idiotyczne uczucie kiedy sie orientujesz że nie rozmawiasz juz z
    > człowiekiem tylko z odtwarzaczem. Nie wiadomomo czy już schiza atakuje
    > głowę czy to błąd matrixa.

    https://niebezpiecznik.pl/post/rozlaczylo-mnie-a-pot
    em-telefon-jeszcze-raz-odtworzyl-mi-cala-rozmowe/

    Lukasz

  • 4. Data: 2020-09-21 22:45:46
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:rk9fhi$4j5$1@dont-email.me>
    user ddddddddddddd pisze tak:

    > https://niebezpiecznik.pl/post/rozlaczylo-mnie-a-pot
    em-telefon-jesz
    > cze-raz-odtworzyl-mi-cala-rozmowe/

    dziś to samo dwa razy a licznik bije

    Echoing on calls and keeps dropping calls mid conversation

    https://community.giffgaff.com/d/20592545-internatio
    nal-call-issue
    https://community.giffgaff.com/d/20916307-audio-loop

    --
    Piter

  • 5. Data: 2020-09-22 01:03:17
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-09-21 o 22:45, PiteR pisze:
> [...]
    em-telefon-jesz

    > dziś to samo dwa razy a licznik bije
    >
    > Echoing on calls and keeps dropping calls mid conversation

    Nie możesz w telefonie zablokować tego numeru, albo dodać do numerów
    spamu? Będziesz miał spokój.

    --
    animka