  • 1. Data: 2023-12-23 05:02:31
    Temat: Żegnaj Google witaj chmurka :)
    Od: marekm <m...@g...com>

    Czy widać mój post? Na chmurka.test niby widać ale na p.m.e swojej
    odpowiedzi w wątku nie widzę, a tego ustawienia Thunderbird-a "jsmodule"
    które trzeba zmienić też nie mogę znaleźć (być może nie dotyczy
    aktualnej wersji).

  • 2. Data: 2023-12-23 05:43:55
    Temat: Re: Żegnaj Google witaj chmurka :)
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    marekm <m...@g...com> wrote:

> [...]
    > odpowiedzi w wątku nie widzę, a tego ustawienia Thunderbird-a "jsmodule"
    > które trzeba zmienić też nie mogę znaleźć (być może nie dotyczy

    Widać :)

    Ważne żeby włączyć opcję "serwer wymaga uwierzytelnienia".

    --
    Do rodziny Masztalskich przyjechała teściowa. Stęskniony za babcią Jasio próbuje
    usiąść na kolanach.

  • 3. Data: 2023-12-23 09:16:15
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Widać :)
    >
    > Ważne żeby włączyć opcję "serwer wymaga uwierzytelnienia".

    Opcja się nazywa
    "Zawsze żądaj uwierzytelniania podczas łączenia z tym serwerem"

    --
    Janusz

  • 4. Data: 2023-12-23 14:15:09
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 23.12.2023 o 05:02, marekm pisze:
    > Czy widać mój post?

    Nie widać.
    :D

  • 5. Data: 2023-12-23 23:07:56
    Od: stary grzyb <s...@o...pl>

    > Opcja się nazywa
    > "Zawsze żądaj uwierzytelniania podczas łączenia z tym serwerem"

    Mam ją WYŁĄCZONĄ i wszystko działa (Thunderbird v.115.6.0 (64 bity)).

  • 6. Data: 2023-12-24 13:23:19
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Janusz <j...@o...pl> wrote:

    > Opcja się nazywa
    > "Zawsze żądaj uwierzytelniania podczas łączenia z tym serwerem"

    Ok, dzięki. Pisałem z pamięci.

    Mam zapisane, żeby dodać info na stronę (zrobię też jakiegoś screena, mam
    Thunderbirda tylko go nie używam), bo obecne jest w zasadzie nieaktualne.

    --
    Słonia obleciały komary. On chcąc się uwolnić wlazł do rzeki. Wszystkie
    komary poleciały do góry, poza jednym.

  • 7. Data: 2023-12-24 13:23:52
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    stary grzyb <s...@o...pl> wrote:

    > Mam ją WYŁĄCZONĄ i wszystko działa (Thunderbird v.115.6.0 (64 bity)).

    Podobno bywają problemy, nie wiem od czego to zależy (od której wersji,
    czy też od jakichś innych ustawień).

    --
    Obok drzewa stoi słoń. Na wysokiej gałęzi siedzą sobie dwie mrówki i
    nabijają się ze słonia:

  • 8. Data: 2023-12-24 14:27:58
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 23.12.2023 o 23:07, stary grzyb pisze:

    > Mam ją WYŁĄCZONĄ i wszystko działa (Thunderbird v.115.6.0 (64 bity)).
    A u mnie się kończyło wysłaniem posta w nicość, musiałem od razu
    powtórzyć dopiero wtedy odbierał serwer, czyli TB się rozłączał i
    dlatego tak się działo, z tą opcją wysyła od razu albo czasami krzyknie
    że serwer niedostępny ale mam komunikat i wiem że nie dotarło i muszę
    powtórzyć. Używam TB pod ubuntu 21 lts a tb 115.5.0 64bity.

    --
    Janusz

  • 9. Data: 2024-04-27 08:55:14
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Czy użytkownik grup może się zalogować swoim loginem i hasłem na stronie
    http://chmurka.net/ ?

  • 10. Data: 2024-04-27 11:18:12
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 27 Apr 2024 08:55:14 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > swoim loginem i hasłem

    Którym swoim? :)
    --
    Jacek