  • 11. Data: 2024-04-27 13:14:38
    Temat: Re: Żegnaj Google witaj chmurka :)
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    ąćęłńóśźż <c...@b...pl> napisał(a):
    > Czy użytkownik grup może się zalogować swoim loginem i hasłem na stronie
    > http://chmurka.net/ ?

    Po co chcesz się tam logować? To nie jest strona związana z grupami i nic
    tam dla Ciebie nie ma.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 12. Data: 2024-04-28 00:30:21
    Od: jn <j...@m...invalid>

    > Po co chcesz się tam logować? To nie jest strona związana z grupami i
    > nic tam dla Ciebie nie ma.

    Chmurka to również PIRC które mogłoby być połączone jednym loginem na
    życzenie użytkownika.
    Może na stronie chmurki będzie serwer Gemini? :)

  • 13. Data: 2024-04-28 11:14:26

    Sat, 27 Apr 2024 11:18:12 +0200, w
    <10k4wnyjlgol5.s15xn42uojfw$.dlg@40tude.net>, Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    napisał(-a):