  • 1. Data: 2023-12-23 10:16:02
    Temat: Alternatywa dla TB
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    Nie ta grupa, ale sporo tu tematów o Usenecie i okolicach. Jako że
    tematów większość dotyczy serwerów to ja mam dość niestandardowe
    pytanie, co gdy braknie Thunderbirda? Hamster to już chyba historia?

  • 2. Data: 2023-12-23 10:34:37
    Temat: Re: Alternatywa dla TB
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 23.12.2023 o 10:16, Trybun pisze:
    > Nie ta grupa, ale sporo tu tematów o Usenecie i okolicach. Jako że
    > tematów większość dotyczy serwerów to ja mam dość niestandardowe
    > pytanie, co gdy braknie Thunderbirda? Hamster to już chyba historia?
    A dlaczego miałoby go braknąć? już od dłuższego czasu jest rozwijany
    'hobbystycznie' i jak widać idzie do przodu,l tym bardzie że to głównie
    poczta a usenet to tam dodatek.

    A jak może za X lat go zamkną to grupy i tak zdechną wcześniej, już w
    zasadzie są w agonii.

    --
    Janusz

  • 3. Data: 2023-12-23 14:13:35
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 23.12.2023 o 10:34, Janusz pisze:
> [...]
    > głównie poczta a usenet to tam dodatek.
    >
    > A jak może za X lat go zamkną to grupy i tak zdechną wcześniej, już w

    Coraz bardziej widoczne apele o datki. Poza tym nie wiedzieć czemu od
    jakiegoś czasu TB zawiesza przy korzystaniu z serwera
    news.eternal-september, konkretnie zawiesza się ten serwer. A jest to
    dość kłopotliwe, tak że przydałaby się jakaś alternatywa.

  • 4. Data: 2023-12-23 14:59:46
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@u...edu.pl>

    W dniu 23.12.2023 o 14:13, Trybun pisze:

> [...]
    > news.eternal-september, konkretnie zawiesza się ten serwer. A jest to
    > dość kłopotliwe, tak że przydałaby się jakaś alternatywa.

    SOA#1
    U mnie się nie zawiesza.

    P.P.

  • 5. Data: 2023-12-23 15:49:00
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 23.12.2023 o 14:59, Paweł Pawłowicz pisze:

    > SOA#1
    > U mnie się nie zawiesza.
    >
    > P.P.

    U mnie sam z siebie też się nie zawiesza.. Trzeba spełnić określone
    warunki, np nie wysyłać np przez minutę napisanej wiadomości, to
    przypuszczam że i u ciebie do wysłania trzeba będzie wiadomość zapisać i
    wysłać dopiero po restarcie TB. Nawet samo włączenie owego serwera i
    pozostawianie na minutę, dwie sprawia że nie czyta właściwie nic z
    niego, komunikat "wczytywanie wiadomości" w nieskończoność, - potrzebny
    restart TB. Jednym słowem trochę dłuższy przestój powoduje zawieszenie
    serwera. Jest jeszcze jedna sprawa, - nie można nic wycinać z cytowanej
    wiadomości, taka operacje skutkuje błędem. Dodam jeszcze że jakiś czas
    temu nie było żadnych problemów z tym serwerem, wina wydaje się być
    samego TB, po którejś aktualizacji zaczął świrować..

  • 6. Data: 2023-12-23 16:14:41
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 23/12/2023 14:59, Paweł Pawłowicz wrote:
    > SOA#1
    > U mnie się nie zawiesza.

    SOU#1 A u mnie się zawiesza.

    Ale zawiesza się nie TB, ale serwer eternal-september. Ale on się
    zawiesza "stabilnie" czyli od zawsze, czasami miewając gorsze, a czasami
    lepsze chwile. Trudno wiązać to z TB.

  • 7. Data: 2023-12-23 16:31:17
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 23.12.2023 o 15:49, Trybun pisze:

> [...]
    > temu nie było żadnych problemów z tym serwerem, wina wydaje się być
    > samego TB, po którejś aktualizacji zaczął świrować..

    Ostatnia aktualizacja bardzo mocno zepsuła TB.
    Używam go na kompie który chodzi non stop i kiedyś to programowi
    nie przeszkadzało. Teraz przeszkadza, co jakiś czas trzeba
    program "zresetować" przez wyłączenie i włączenie.
    Bez tego program nic z usenetu nie ściągnie i nie wyśle.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2023-12-23 16:41:48
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 23.12.2023 o 16:31, RadosławF pisze:

> [...]
    > program "zresetować" przez wyłączenie i włączenie.
    > Bez tego program nic z usenetu nie ściągnie i nie wyśle.

    Można powiedzieć że to lustrzane odbicie moich problemów, z tym że u
    mnie nie chodzi o ostatnią aktualizację, bo tą robiłem jakieś 3 godziny
    temu, a problemy nastąpiły, no, przynajmniej ja je zaobserwowałem jakiś
    miesiąc temu.

  • 9. Data: 2023-12-23 18:52:33
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 23.12.2023 16:14, heby wrote:
    > wina wydaje się być
    > samego TB, po którejś aktualizacji zaczął świrować..

    ja tak mam od kiedy dali tą dużą aktualizacje, po której na nierozwiniętym wątku
    wyświetla
    czołówki kolejnych wiadomości

    dopiero po rozwinięciu widzę pierwszego posta, ale w co drugim temacie wyświetla mi
    tylko
    treść nieparzystych wiadomości (w odpowiedzi na pierwszą wiadomość mam zdublowaną
    pierwszą
    wiadomość, dopiero w trzeciej ewentualnie mogę przeczytać drugą o ile jest zacytowana
    xD)

  • 10. Data: 2023-12-23 22:13:18
    Od: jn <j...@m...invalid>

> [...]
    > pozostawianie na minutę, dwie sprawia że nie czyta właściwie nic z
    > niego, komunikat "wczytywanie wiadomości" w nieskończoność, - potrzebny

    Próbowałeś klawisza F5 (pobranie wiadomości z serwera) lub SHIFT+F5
    pobranie wiadomości ze wszystkich serwerów (poczta, kanały RSS, Usenet)
    przed wysłaniem wiadomości? W głównym oknie programu.