  • 11. Data: 2011-01-22 20:21:46
    Temat: Re: Zepsuła mi się nowa drukarka Brother
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-22 20:54, Jawi pisze:

    > a co to znaczy "ochlapnięta"?

    No np. Miś uszatek ma ochlapnięte 1 uszko :-) Tak się przyzwyczaiłam
    mówić, a widzę, że to jest błąd. Matka mojej koleżanki z pracy mówi
    durpszlak na durszlak i nic się na to nie poradzi. Jeszcze jedno
    śmieszne: wyjść na dwór w Warszawie, a w Krakowie wyjść na pole.

    --
    animka

  • 12. Data: 2011-01-23 16:49:39
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    animka nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > No np. Miś uszatek ma ochlapnięte 1 uszko :-) Tak się przyzwyczaiłam

    Miś Uszatek uszko to ma oklapnięte.
    Przem

  • 13. Data: 2011-01-23 18:11:19
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2011-01-23 17:49, Przemek pisze:

    > Miś Uszatek uszko to ma oklapnięte.

    Nie oklapnięte ale klapnięte
    http://www.youtube.com/watch?v=LwcNLMVIAPo&feature=p
    layer_detailpage#t=14s
    :)

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 32916072 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 14. Data: 2011-01-23 18:52:25
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Mich@l nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > Nie oklapnięte ale klapnięte

    Się cholera człowiek dał podejść ;)
    Przem

  • 15. Data: 2011-01-23 18:57:53
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-23 17:49, Przemek pisze:
    > animka nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    >

    > Miś Uszatek uszko to ma oklapnięte.

    Ok, niech sobie ma oklapnięte.

    --
    animka

  • 16. Data: 2011-01-23 19:00:13
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-23 19:11, Mich@l pisze:

    > Nie oklapnięte ale klapnięte
    > http://www.youtube.com/watch?v=LwcNLMVIAPo&feature=p
    layer_detailpage#t=14s
    > :)

    Hahaha

    --
    animka

  • 17. Data: 2011-01-24 21:26:32
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Kazirodztwo.
    Idę po czipsy i colę ;-))

    -----

  • 18. Data: 2011-01-25 01:26:46
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-24 22:26, ąćęłńóśźż pisze:
    > Kazirodztwo.
    > Idę po czipsy i colę ;-))
    >

    > -----

    Sceduję chyba tego brothera na Ciebie.