  • 1. Data: 2020-02-11 01:46:25
    Temat: Ocieplenie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-rekordowa-temp
    eratura-na-antarktydzie-przekroczyla-18-stopni,nId,4
    313792

    "Jak twierdzą badacze, temperatura przekroczyła 18 stopni C w czwartek
    w bazie Esperanza na Półwyspie Antarktycznym.
    Dotychczasowy rekord temperatury na tym kontynencie - z marca 2015
    roku - wynosił 17,5 stopnia C."

    Wiec jak ktos bedzie mial w upalne lato ochote na przyjemny chlodek -
    Antarktyda czeka :-)

    J.

  • 2. Data: 2020-02-11 18:03:14
    Temat: Re: Ocieplenie
    Od: andal <a...@a...org>

    On Tue, 11 Feb 2020 01:46:25 +0100, J.F. wrote:

> [...]
    > - wynosił 17,5 stopnia C."
    >
    > Wiec jak ktos bedzie mial w upalne lato ochote na przyjemny chlodek -

    jakim samochodem tam mozna dojechac ?

  • 3. Data: 2020-02-11 18:17:03
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-02-11 o 17:03 +0000, andal napisał:

    > antarktydzie-przekroczyla-18-stopni,nId,4313792

    > jakim samochodem tam mozna dojechac ?

    Tym od Nienackiego.

    Mateusz

  • 4. Data: 2020-02-12 11:01:29
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Tuesday, February 11, 2020, 1:46:25 AM, you wrote:

> [...]
    > roku - wynosił 17,5 stopnia C."
    > Wiec jak ktos bedzie mial w upalne lato ochote na przyjemny chlodek -

    Niedouczonym przypominam: tam jest teraz lato, słońce nap*****la
    24h/dobę i jest krótko po peryhelium.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2020-02-12 11:32:03
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-02-12 o 11:01 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał:

    eratura-na-antarktydzie-przekroczyla-18-stopni,nId,4
    313792

    > Niedouczonym przypominam: tam jest teraz lato, słońce nap*****la
    > 24h/dobę i jest krótko po peryhelium.

    Czy słowo "rekord" jest dla ciebie w jakiś sposób niezrozumiałe? Pora
    roku czy też kosmiczne ustawienie planet jest w tym kontekście
    zupełnie bez znaczenia - rekord jest rekord. Przy czym o przyczynach
    tego zjawiska można dyskutować - Argentyńczycy sugerują jakieś bardzo
    lokalne zjawisko w okolicy stacji pomiarowej.

    Mateusz

  • 6. Data: 2020-02-12 12:13:21
    Od: z <...@...pl>

    > Czy słowo "rekord" jest dla ciebie w jakiś sposób niezrozumiałe?

    Jeśli z chwilowej anomalii chcesz wyciągać faszystowskie ekologiczne
    wnioski nie poparte dowodami naukowymi to NIE ROZUMIEM ;-)

  • 7. Data: 2020-02-12 12:42:35
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-02-12 o 12:13 +0100, z napisał:

    > Jeśli z chwilowej anomalii chcesz wyciągać faszystowskie ekologiczne
    > wnioski nie poparte dowodami naukowymi to NIE ROZUMIEM ;-)

    Żart, czy próba manipulacji? Po emotce domniemywam, że to pierwsze, ale
    Roman tak zupełnie na poważnie plecie swoje bajki.

    Mateusz

  • 8. Data: 2020-02-12 16:37:05
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 12 Feb 2020 12:42:35 +0100, Mateusz Viste napisał(a):

    > faszystowskie ekologiczne

    Viste, nie widzisz z kim rozmawiasz? :) Jakbyś nie dostrzegł po
    powtórnym przyjrzeniu się to ci podpowiem. Rozmawiasz z
    durniem-prowokatorem.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 9. Data: 2020-02-12 17:11:40
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-02-12 o 16:37 +0100, Jacek Maciejewski napisał:

    > Viste, nie widzisz z kim rozmawiasz? :) Jakbyś nie dostrzegł po
    > powtórnym przyjrzeniu się to ci podpowiem. Rozmawiasz z
    > durniem-prowokatorem.

    No wiecie Maciejewski, na tym całym usenecie różnej maści indywidua
    można spotkać, nieraz o bardzo zróżnicowanym (i czasem mało oczywistym)
    poczuciu humoru... Jako że z natury ufam w ludzkość, to staram się
    zakładać dobrą wolę u rozmówcy, przynajmniej dopóty widzę cień szansy
    na w miarę cywilizowany dialog. :)

    Mateusz

  • 10. Data: 2020-02-12 18:16:03
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 12 Feb 2020 17:11:40 +0100, Mateusz Viste napisał(a):

> [...]
    > poczuciu humoru... Jako że z natury ufam w ludzkość, to staram się
    > zakładać dobrą wolę u rozmówcy, przynajmniej dopóty widzę cień szansy

    Owszem, można spotkać całą paletę pomyleńców. Owszem, należy każdemu dać
    szansę. I niestety, z doświadczenia wiem że nikt z niej nie korzysta.
    Naprawdę wierzysz że jest możliwy cywilizowany dialog z gościem który
    przyrównuje ekologię do faszyzmu? Pytanie, co robić dalej w takiej
    sytuacji? Tolerować pomyleńca czy dać mu odpór w postaci ignorowania? Ja
    wybieram to drugie plus od czasu do czasu wyraz dezaprobaty. Niech
    głupcy rozmawiają z głupcami. Nie można i nie należy im zabraniać
    usenetu ale niech pozostają świadomi swojej głupoty. Nie jest to
    ostracyzm, przecież z definicji głupotę można leczyć a to przez naukę i
    studia. Tolerując głupca robisz mu złą przysługę i utwierdzasz go w jego
    głupocie.

    --
    Jacek
    I hate haters.