  • 1. Data: 2021-05-24 23:35:53
    Temat: Zgłoszenie nabycia pojazdu 1984 w 2021
    Od: ii <i...@o...invalid>

    Hej ho,

    Stwierdziłem, że trzeba w końcu powiadomić prezesa za pośrednictwem
    starosty o nabyciu samochodu. No i ... wysłałem do Wydziału Komunikacji
    Urzędu Miejskiego, gdzie jestem zarejestrowany jako żywotnie
    zainteresowany w tkwieniu w tym miejscu do końca życia, czyli meldunek
    stały. Jak wysłałem tak odebrałem na poczcie korespondencję. A tam ...
    oprócz quizu GITD, pismo z tegoż Wydziału Komunikacji w sprawie
    samochodu, którego pozbyłem się wcześniej bym wniósł o przywrócenie
    terminu na zgłoszenie, bo w istocie kiedy powiadamiałem nie miałem przy
    sobie umowy i wysłałem tylko powiadomienie w którym oznajmiłem, że umowę
    dostarczę w późniejszym terminie i to uczyniłem, ale już zasadniczo po
    30 dniach. Że cośtam cośtam Covid. Że ja nie lubię takiego dupstwa to
    zacząłem wertować internet by może nie trzeba było niczego przywracać.
    No ale nic nie znalazłem. Cała Polska przez zawiadomienie rozumie
    ujawnianie umowy kupna-sprzedaży. Ale bzdura. Natomiast ... znalazłem,
    że teraz te zawiadomienia trafiają nie do urzędu miejscowego tylko tego,
    w którym samochód zarejestrowano. Czyli zasadniczo powinienem wysłać do
    tego, gdzie sprzedawca miał samochód zarejestrowany a nie do swojego.
    Tyle, że stoi też, że Wydział Komunikacji zobowiązany jest przesłać
    organowi właściwemu. No i tak sobie pomyślałem, że o tym napiszę :-)