  • 1. Data: 2013-03-15 18:59:49
    Temat: Zgłoszenie pijanego a policja
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Samochód jadący przede mną jeździł od krawężnika do krawężnika.
    Początkowo myślałem, że gość w środku czegoś szuka, bo się pochylał itp.
    Jak podjechałem bliżej nabrałem przekonania, że jest nawalony.
    Zadzwoniłem na 112 (po raz pierwszy). Centrala alarmowa przełączyła mnie
    na policję, gdzie po kilku minutach oczekiwania zgłosił się ktoś.
    Przedstawiłem problem i się zaczęło - imię nazwisko, adres, jaki
    samochód, numer rejestracyjny, kto prowadzi, jak się nazywa ulica, czy
    nie można go zatrzymać (to ostatnie najlepsze). Po 35 minutach, jak już
    dawno jegomość zdążył skręcić w osiedle zadzwonili do mnie, co jest z
    tym pijanym kierowcą. A skąd mogę wiedzieć, bo było to ponad pół godziny
    temu, gość zjechał, a ja jadę dalej. Potem dzwonili do mnie jeszcze
    klika razy i sprawdzali MOJE dane.
    Teraz nie wiem, czego się mogę spodziewać? Wezwania jako świadek, a może
    jako podejrzany, że zawracałem głowę policji?
    Jacek

  • 2. Data: 2013-03-15 20:29:48
    Temat: Re: Zgłoszenie pijanego a policja
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

> [...]

    > Teraz nie wiem, czego się mogę spodziewać? Wezwania jako świadek, a może jako
    > podejrzany, że zawracałem głowę policji?

    Co sie dziwisz, skoro w tym kraju nawet karetki nie oplaca sie wysylac do
    umierajacego
    dziecka.

    sz.

  • 3. Data: 2013-03-15 20:49:55
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-03-15 18:59, Jacek pisze:
    > Teraz nie wiem, czego się mogę spodziewać? Wezwania jako świadek, a może
    > jako podejrzany, że zawracałem głowę policji?

    Już oni się postarają żeby Ci się odechciało dzwonić...

    pozdr.

  • 4. Data: 2013-03-15 21:03:32
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-03-15 18:59:49 +0100, Jacek <s...@o...pl> said:

    > (...)czy nie można go zatrzymać (to ostatnie najlepsze)

    A dlaczego to wydaje ci się dziwne?
    (mam sprowadzać przykład do ściany?)

    --
    Bydlę

  • 5. Data: 2013-03-15 23:41:40
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Teraz nie wiem, czego się mogę spodziewać?

    postepowanie w sprawie zgloszenia fikcyjnego przestepstwa. przerabialem.

  • 6. Data: 2013-03-15 23:56:01
    Od: tá´Ź

    Jacek wrote:

> [...]
    > Teraz nie wiem, czego się mogę spodziewać? Wezwania jako świadek, a może
    > jako podejrzany, że zawracałem głowę policji? Jacek

    To teraz już wiesz jaki sens ma zgłaszanie czegokolwiek na policję. Ja
    się o tym dowidziałem, jak znajomy zgłosił pobicie, a policjanci "nie
    mogli odnaleźć" miejscowych chuliganów nagranych na monitoring, aż się
    sprawa przedawniła.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 7. Data: 2013-03-16 03:12:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 15 Mar 2013 22:56:01 GMT, tᴏ napisał(a):
> [...]
    > się o tym dowidziałem, jak znajomy zgłosił pobicie, a policjanci "nie
    > mogli odnaleźć" miejscowych chuliganów nagranych na monitoring, aż się

    Bo tez i smutna prawda jest taka ze zazwyczaj jakosc nagran z monitoringu
    jest taka, ze na nic nie pozwala.

    J.

  • 8. Data: 2013-03-16 07:53:22
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-03-16 03:12, J.F. pisze:
> [...]

    ma jak największy sens! ja zgłaszam każdą kradzież, nawet za 100zł, nie
    po to żeby znaleźli (bo wiem że nikt nic nie będzie robił), a po to by
    im popsuć statystyki

    czasem faktycznie tak jest...

    Lukasz

  • 9. Data: 2013-03-16 08:36:01
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    > Bo tez i smutna prawda jest taka ze zazwyczaj jakosc nagran z monitoringu
    > jest taka, ze na nic nie pozwala.
    >
    > J.

    apropos monitoringu- serwisuje kamery monitoringu, pare razy w nocy zdarzylo
    mi sie jakies 'wystepy' mlodych gniewnych zaobserwowac- nie dzwonie w takim
    przypadku na 112 tylko wlasnie na monitoring, mowie w zasiegu ktorej kamery
    sie cos dzieje, oni zawiadomili ekipe po cywilnemu, ktora w ciagu ~3 max 5
    min byla na miejscu...
    w tym czasie to na 112 bym sie pewnie nie dodzwonil;)

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 10. Data: 2013-03-16 10:45:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 16 Mar 2013 08:36:01 +0100, tck napisał(a):
> [...]
    > min byla na miejscu...
    > w tym czasie to na 112 bym sie pewnie nie dodzwonil;)

    W nocy ? no dobra, moze i zazwyczaj w nocy ludzie do nich dzwonia :-)
    Nie dzwonilem - naprawde takie dlugie czekanie ?

    A ta ekipa to prywatni ochroniarze, czy obsluga monitoringu zna lepszy
    numer do policjantow ?

    P.S. I ja tu czegos nie rozumiem ... ty widzisz w kamerach ze cos sie
    dzieje, a "monitoring" nie widzi i trzeba do nich zadzwonic ?

    J.