  • 1. Data: 2013-03-15 11:59:08
    Temat: [poz] CB
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    W Poznaniu w znalezieniu różnych miejsc przy pomocy CB pomaga Alicja.
    Zastanawia mnie, czy to jest wolontariuszka, czy może nasz magistrat w
    jakiś sposób opłaca jej działalność?

  • 2. Data: 2013-03-15 15:18:00
    Temat: Re: [poz] CB
    Od: "Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal" <M...@w...pl>

    wiadomości news:XnsA1847486216F1budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    >W Poznaniu w znalezieniu różnych miejsc przy pomocy CB pomaga Alicja.
    > Zastanawia mnie, czy to jest wolontariuszka, czy może nasz magistrat w
    > jakiś sposób opłaca jej działalność?

    Niepełnosprawna Alicja ma stacjonarne (bazowe) CB z anteną o dużym zasięgu i
    w ten sposób wypełnia sobie ciągnące się godziny pomiędzy momentem, kiedy
    kończy się zasiłek z ZUS na bieżący miesiąc a zaczyna na kolejny.
    http://www.cb-radio.info.pl/pl/cb_radio_poradniki/69
    .html
    --
    Miranda

  • 3. Data: 2013-03-15 17:59:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal M...@w...pl ...

    > http://www.cb-radio.info.pl/pl/cb_radio_poradniki/69
    .html

    Dzięki.
    Miałem nadzieje, ze to taka fajna inicjatywa UM. W sensie, zę fajnie byłoby
    wynagrodzić taką osobę.

  • 4. Data: 2013-03-15 23:21:25
    Od: "Szymon Machel" <s...@g...com>

    wiadomości

    > Miałem nadzieje, ze to taka fajna inicjatywa UM. W sensie, zę fajnie
    > byłoby
    > wynagrodzić taką osobę.

    Chłopie obudź się! UM to może Tobie przywalić podatek (np katastralny)
    Ale żeby miał popełnić takie coś!? Żyjesz w matrixie :-)

    Szymon

  • 5. Data: 2013-03-16 09:34:41
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 15 Mar 2013 23:21:25 +0100, Szymon Machel napisał(a):

> [...]

    hehe, masz fantazję :)
    --
    Jacek

  • 6. Data: 2013-03-16 10:39:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 16 Mar 2013 09:34:41 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > hehe, masz fantazję :)

    Czemu, tyle innych "inicjatyw spolecznych" utrzymuja, moga i taka :-)

    J.

  • 7. Data: 2013-03-16 11:14:56
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl>

    > hehe, masz fantazję :)

    Ale .... chcesz tego by wydali na to nasze pieniądze czy nie ?

  • 8. Data: 2013-03-16 11:45:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 16 Mar 2013 11:14:56 +0100, John Kołalsky napisał(a):
    > Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl>
    > Ale .... chcesz tego by wydali na to nasze pieniądze czy nie ?

    W dobie nawigacji ... hm, chyba jednak wole zeby dofinansowali jakiegos
    inwalide niz urzednika od ustawiania FR :-)

    J.

  • 9. Data: 2013-03-16 15:03:38
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > chyba jednak wole zeby dofinansowali jakiegos
    > inwalide niz urzednika od ustawiania FR :-)

    Moze i dofinansuja inwalide, ale najpierw musza dofinansowac urzednika,
    ktory dofinansuje inwalide. Urzednik ow (dobrze dofinansowany) wymysli
    kryteria, ktore musi spelnic inwalida, aby dostac dofinansowanie. No
    wiec bedzie to:
    1. zaswiadczenie o niepelnosprawnosci
    2. dyplom ukonczenia kursu krotkofalarskiego przez certfikowany
    europejski Osrodek Kształcenia Krotkofalowcow
    3. zaswiadczenie ze spoldzielni mieszkaniowej o mozliwosci instalacji anteny
    4. kopie dokumentow potwierdzajacych spelnianie norm przez nadajnik
    5. zgode sasiadow w promieniu 20 km na postawienie anteny
    6. zaswiadczenie z ABW, WP, Policji, Strazy Granicznej i Pozarnej i
    Miejskiej, ze pasmo CB #19 nie bedzie im zaklocalo czegostam
    7. zaswiadczenie o niekaralnosci
    8. projekt instalacji wykonany przez uprawnionego projektanta

    Inny urzednik (tez dofinansowany) napisze raport o wykorzystaniu
    dofinansowania dla inwalidow na nadawanie na CB ze srodkow UE - Kapital
    Ludzki, poddzialanie 6.7: Przeciwdzialanie spolecznemu wykluczeniu
    inwalidow.

    Wiesz co? To moze niech oni nawet o tej pani nie wiedza;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 10. Data: 2013-03-16 15:18:39
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > W dobie nawigacji ... hm, chyba jednak wole zeby dofinansowali jakiegos
    > inwalide niz urzednika od ustawiania FR :-)

    Tylko, że oni chcą jedno i drugie i jeszcze trzecie i czwarte a do tego
    podnieść podatki. To lepiej złóżmy się sami na tę antenę.