  • 31. Data: 2011-10-29 17:08:59
    Temat: Re: Zgłupiał serwer...
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:3bdna7prcedev2ko8hrt271ta7i413m1bk@4ax.com...

    > Dzisiaj znowu leży.

    Dokładnie.

  • 32. Data: 2011-10-29 17:13:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Nie wiem czy czytaliście ;) Wygaszają go po prostu, z newsowym serwerem
    > onetu trzeba się już pożegnać na stałe.

    Gdzie to napisali?
    Ktoś coś innego poleci, co nie wymagałoby logowania/łączenia się z sieci tp?

  • 33. Data: 2011-10-29 20:46:58
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Sat, 29 Oct 2011 10:13:31 +0200, *jerzu* napisał(a):

    > Dlatego trzeba ciągnąć z kilku serwerów jednocześnie. Czy to za pomocą
    > Hamstera czy też czytnika, który to umożliwia.

    Tyle, że to już podpada do ratowania się brzytwą :(

    Sebastian S.

  • 34. Data: 2011-10-29 21:34:00
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 29 Oct 2011 20:46:58 +0200, Seba napisał(a):

    > Tyle, że to już podpada do ratowania się brzytwą :(

    Ale dlaczego? Ja od wielu lat używam Hamstera, który zasysa jednocześnie z
    trzech-czterech serwerów i o problemach z newsami dowiaduję się albo z
    grup, albo gdy widzę w logach, że któryś serwer od tygodni nie odpowiada.
    Kasuję go wtedy z konfiguracji i szukam sobie jakiegoś nowego na jego
    miejsce, by zachować redundancję. Obecnie mam gazetę, interię, futuro i mm.
    Dwa pierwsze wymagają logowania - wystarczy założyć konto pocztowe i
    logować się do niego co parę miesięcy by nie skasowali. Dwa pozostałe są
    dostępne bez logowania, ale tylko z sieci tych ISP. Hamster sam martwi się
    o to skąd brać newsy - ja zaglądam do niego prawie nigdy. Nawet instalacji
    nie wymaga, więc przy zmianie komputera, czy systemu wystarczy tylko
    skopiować katalog z Hamsterem i działa.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 35. Data: 2011-10-30 01:19:05
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Trollowanie

    I co tu niby pasuje do mnie?

    > Co to ma do rzeczy? Zdaje się, że nie masz zielonego pojęcia jak
    > wyglądała normalna dyskusja na newsach i jak wyglądać powinna. To co
    > prezentujesz nie ma z tym wiele wspólnego.

    To jest Twoje zdanie, ja mam inne.

    > Ja nie pisałem o motoryzacyjnych - pisałem w ogóle.

    "W ogóle" to jest bardzo różnie. Są fora specjalistyczne, na których
    poziom jest bardzo wysoki. Są nawet takie fora motoryzacyjne. Kwestia kto
    moderuje i w jaki sposób.

    > Trudność, inteligencja, wiedza.

    A jakbyś się tak postarał i napisał całym zdaniem?

    > Typowa zagrywka mętnego trolla.

    Typowy argument ad personam, gdy brakuje Ci innych.

    Odpowiem w Twoim stylu: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ksi%C4%99gowy

    > Szkoda, że jednak nie odpowiedziałeś na pytanie, tylko wprowadziłeś
    > zasłonę dymną, która miała na celu ściemnianie oraz próbę postawienia
    > kolejnej wymyślonej bazy odniesienia.

    Na jakie pytanie nie odpowiedziałem?

    PS. LOL. Raz zademonstrowałem technikę manipulacji, żeby przez analogię
    coś pokazać, to teraz będziesz mi wmawiał jakieś zagrywki w co drugim
    poście. Chociaż w sumie to dość typowa reakcja. :>

  • 36. Data: 2011-10-30 19:27:11
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-30 01:19, to pisze:
    > Artur Maśląg

    > I co tu niby pasuje do mnie?

    Powyżej 80%.

    Baw się dobrze.

  • 37. Data: 2011-10-30 21:06:01
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

    > Powyżej 80%.

    Jak to obliczyłeś? Konkretnie wymienić nie potrafisz tylko wolisz
    przytrollować?

  • 38. Data: 2011-10-30 21:20:09
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-30 21:06, to pisze:
    > begin Artur Maśląg

    > Jak to obliczyłeś?

    Ja? Są stosowne algorytmy do tego. Papieża zapytaj.

  • 39. Data: 2011-10-31 01:57:11
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

    > Ja? Są stosowne algorytmy do tego. Papieża zapytaj.

    Pitu, pitu.