  • 1. Data: 2016-06-26 14:51:46
    Temat: Zgubilem Kufer Givi Maxxia E55
    Od: Glub <g...@g...com>

    Na grupie fejsowej pisałem, napiszę i tu.

    25 czerwca, miedzy 22:40 a 22:55 na Modlińskiej, między Rondem Starzyńskiego a
    Auchanem (prawdopodobnie), odpadł mi topcase Givi Maxxia E55. [przy auchanie na
    światłach pewien kierowca zwrócił mi uwagę że coś mi odpadło] Nie odnalazłem go.
    Mógł się potrzaskać, w środku była wściekle żółta przeciwdeszczówka Spidi i membrany
    do RST Adventure II.
    Kit z kufrem jeśli potrzaskany ale membrany odzyskać bym chciał.

    https://www.facebook.com/glublak/posts/1020676337106
    0657

    Podawajcie w miare możliwości Dalej