  • Data: 2021-10-01 13:49:26
    Temat: Złącze dystansowe
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    http://imgurl.pl/img2/b_6156f392dace5.jpg
    http://imgurl.pl/img2/a_6156f392ccc85.jpg

    Szukam czego takiego. Jeden element mocuje się na literce, drugi na
    ścianie. Mam wymagany dystans 10-20 mm i szybki montaż.
    Szukam i szukam i nie mogę tego poszukać.
    Może ktoś ma pomysł jak to inaczej zrealizować?
    To takie typowe zastosowanie w elementach dekoracyjnych (logo itp.) na
    targach, gdzie po 3 dniach wszystko idzie do kontenera na śmieci.

    Znalazłem meblowe, ale za mały dystans i trzeba otwory wiercić w obu
    elementach. I mała tolerancja przy niedokładnościach.
    https://bobin.com.pl/zlacza-plastikowe-zlacze-diva-c
    z-meska-bialy-3mm,c276,p4173,pl.html

    https://www.dacter.eu/pl/p/SISO-lacznik-paneli-CLICK
    -meski/16013