  • 711. Data: 2011-09-30 21:17:26
    Temat: Re: Złomowisko europy?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 29 Sep 2011 23:34:10 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Znaczy co mam zrobić? Wbrew swoim przekonaniom głosować na oszołoma i
    > populistę JKM?

    Jest jeszcze PJN.
    Im przynajmniej nie mozna zarzucic ze swoje obietnice juz raz mieli okazje
    zrealizowac ;-)

    J.

  • 712. Data: 2011-09-30 22:55:31
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-09-30, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale od maja do pazdziernika klimatyzator cie doi :-)

    Klimatyzator w październiku w naszym klimacie? U nas już się sezon
    grzewczy zaczął.

    > Elektrownia ma kiepska sprawnosc. Mysle ze kolo 30%.

    Więcej.

    > Czyli na tych 400W zuzywa ze trzy razy wiecej wegla niz we wlasnym piecu.

    Ciepłownia też ma straty.

    > Poza tym zarowka sufit podgrzewa, to nie zawsze jest dobrze.

    Generalnie podgrzewa pomieszczenie.

    > Wystarczy ich nie rozbijac :)

    To co robić ze zużytymi?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 713. Data: 2011-09-30 22:56:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 30 Sep 2011 20:17:36 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Niekoniecznie, bo czym większy portfel, tym mniejsze ryzyko, a przynajmniej
    > łatwiej szacowalne, więc można te składki jakoś do niego dopasować.

    Zalozenie bylo jednak takie ze nieoplacalne. Moze i ryzyko nadzwyczajne
    mniejsze, ale straty trzeba jakos pokryc.
    A przeciez nie przez podniesienie skladek, bo ryzyko wzrosnie :-)

    J.

  • 714. Data: 2011-09-30 23:56:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Krzysiek,

    Friday, September 30, 2011, 10:55:31 PM, you wrote:

    > Klimatyzator w październiku w naszym klimacie? U nas już się sezon
    > grzewczy zaczął.

    Północ, +13.8 za oknem, +23.7 wewnątrz przy otwartych oknach - jaki
    sezon grzewczy? Piękne lato mamy tej jesieni :)

    Wszystkie kopry włoskie mi się w ogródku zmarnowały - poszły w kwiaty
    :( Teraz widzę, że jesienne sałaty też chyba zakwitną...

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 715. Data: 2011-10-01 01:34:39
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-09-30, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > Północ, +13.8 za oknem, +23.7 wewnątrz przy otwartych oknach - jaki
    > sezon grzewczy? Piękne lato mamy tej jesieni :)

    A z tydzień temu pojawiło się ogłoszenie spółdzielni. Zrobiłbym zdjęcie,
    ale chyba już zdjęli.

    > Wszystkie kopry włoskie mi się w ogródku zmarnowały - poszły w kwiaty
    >:( Teraz widzę, że jesienne sałaty też chyba zakwitną...

    Takie życie :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 716. Data: 2011-10-01 10:29:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Zalozenie bylo jednak takie ze nieoplacalne.

    W danych warunkach.
    Warunki są zmienne, nie twierdzę, że żadna firma u nas na tym nie zarobiła.

  • 717. Data: 2011-10-01 13:17:49
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Krzysiek,

    Saturday, October 1, 2011, 1:34:39 AM, you wrote:

    > A z tydzień temu pojawiło się ogłoszenie spółdzielni. Zrobiłbym zdjęcie,
    > ale chyba już zdjęli.

    No bo to byłaby naprawdę głupowa przy takich temperaturach grzać.

    > Takie życie :)

    Nie ma co narzekać - taką pogodę chcialbym przez cały rok. Umiarkowane
    temperatury, słoneczko, tylko te liście nie wiadomo po co żółkną.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 718. Data: 2011-10-01 13:29:44
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-10-01, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > No bo to byłaby naprawdę głupowa przy takich temperaturach grzać.

    W ogłoszeniu było "proszę odkręcić na maksa ze względu na włączenie".
    Ogłoszenie zdjęli, bo ogrzewanie włączyli. Teraz aż do wiosny to już
    sobie każdy sam ustawia.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 719. Data: 2011-10-01 15:31:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 1 Oct 2011 10:29:04 +0200, Cavallino napisał(a):

    > W danych warunkach.
    > Warunki są zmienne, nie twierdzę, że żadna firma u nas na tym nie zarobiła.

    Skoro sie przyjelo takie zalozenie, to nalezy sie pogodzic ze srednia z
    wiekszej probki jest jednak ujemna :-)

    A jaka jest prawda ... ja nie wiem, ale przez wiele lat najtaniej mialem
    Allianz i stawki nie podnosili. Czyzby mieli zysk, a moze tylko nie mieli
    strat ?
    Dopiero rok temu podniesli.

    J.

  • 720. Data: 2011-10-01 19:51:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Skoro sie przyjelo takie zalozenie, to nalezy sie pogodzic ze srednia z
    > wiekszej probki jest jednak ujemna :-)

    Ale to dalej nie znaczy, że zwiększenie portfela nie ograniczy strat
    wyrażonych kwotowo.

> [...]
    > Allianz i stawki nie podnosili. Czyzby mieli zysk, a moze tylko nie mieli

    A mi z kolei w tym roku Allianz wyszedł najtaniej.