  • 1. Data: 2020-06-17 22:27:32
    Temat: Złota łopata dla Olympusa
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    Cześć,
    W zeszłym roku przed wakacjami jakiś dobry człowiek pożyczył sobie
    mojego Olympusa TG4. I zapomniał oddać. Zajrzałem więc do sklepu
    internetowego Olympusa z zamiarem zakupu nowego TG6. Był niedostępny.
    Zaznaczyłem więc opcję "powiadom o dostępności". I oto dziś dostałem
    powiadomienie, jest już dostępny!
    Fanfary!

    P.P.

  • 2. Data: 2020-06-18 08:11:49
    Temat: Re: Złota łopata dla Olympusa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 17 Jun 2020 22:27:32 +0200, Paweł Pawłowicz napisał(a):
> [...]
    > internetowego Olympusa z zamiarem zakupu nowego TG6. Był niedostępny.
    > Zaznaczyłem więc opcję "powiadom o dostępności". I oto dziś dostałem

    Jesli Ci tak zalezalo, to moze nadal zalezy :-)

    Tylko ciekawe co sie stalo - wznowili produkcje, uruchomili bo
    wczesniej wcale nie bylo, czy czekali az sie uzbiera 100 tys
    zainteresowanych w sklepie ?

    J.

  • 3. Data: 2020-06-18 15:26:39
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-06-18 o 08:11, J.F. pisze:
    > Zajrzałem więc do sklepu
    > internetowego Olympusa z zamiarem zakupu nowego TG6. Był niedostępny
    Wszystkie sklepy nie miały?

    Robert

  • 4. Data: 2020-06-18 15:53:09
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    > Wszystkie sklepy nie miały?

    Ależ nie, kupiłem na Allegro bez problemów.

    P.P.

  • 5. Data: 2020-06-26 08:10:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > internetowego Olympusa z zamiarem zakupu nowego TG6. Był niedostępny.
    > Zaznaczyłem więc opcję "powiadom o dostępności". I oto dziś dostałem

    Patrzac na info o sprzedazy ... chcieli powiekszyc cene, czy znow
    rozkrecaja produkcje ?

    J.

  • 6. Data: 2020-06-27 03:15:15
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-06-17, Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom> wrote:
> [...]
    > internetowego Olympusa z zamiarem zakupu nowego TG6. Był niedostępny.
    > Zaznaczyłem więc opcję "powiadom o dostępności". I oto dziś dostałem

    Kupiłem 2 lata temu TG5. Wcześniej miałem w ciągłym uzytkowaniu TG2 a
    jeszcze wcześniej 1030SW. Z obu byłem bardzo zadowolony. TG5, w porównaniu z
    TG2 okazał się porażką. Gorsze oddanie kolorów, wolniejsze czasy łapania
    fixa, problemy z ostrością... wszystko na takim dość nieoczywistym
    poziomie, że nie wyglądało to na wadę a ... hmmm, cechę "rozwojową".

    Wszędzie natomiast czytałem o TG5 peany, nie mówiać już o orgazmach bo
    że i w ogóle i że ma 4k. I teraz nie wiem, czy ten mój egzemplarz jest
    jakoś tak z lekka do dupy, czy jednak jest coś na rzeczy.

    A w tym tygodniu, udało mi się upolować na Amazonie Nikona W300, za
    równowartość ca 850zł. Nie moczyłem go jeszcze, ale jak dotąd robi na
    mnie bardzo pozytywne wrażenie. Funkcjonalność w stosunku do TG odrobinę
    gorsza, ale ile się w praktyce używa raw czy trybów manualnych przy
    takim aparcie? Ostrzy dobrze, kolory rozsądne, fixa łapie błyskawicznie
    i to w mieszkaniu... Zobaczymy jak się będzie dalej sprawował.

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2020-06-27 09:44:40
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    > takim aparcie? Ostrzy dobrze, kolory rozsądne, fixa łapie błyskawicznie
    > i to w mieszkaniu... Zobaczymy jak się będzie dalej sprawował.

    Mój syn ma TG-5, kilka razy nim się bawiłem i nie zauważyłem, aby było
    coś nie tak, jak na kompakta z mikroskopijną matrycą. Ale przydałby się
    dekiel.

  • 8. Data: 2020-06-28 02:42:50
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-06-27, Uncle Pete <4...@g...com> wrote:

    > Mój syn ma TG-5, kilka razy nim się bawiłem i nie zauważyłem, aby było
    > coś nie tak, jak na kompakta z mikroskopijną matrycą. Ale przydałby się
    > dekiel.

    No właśnie nie wiem co o tym sądzić. Pewnie na kogoś, kto wcześniej miał
    TG2 a potem TG5 łatwo nie natrafię.

    Ciekawe czy będzie jeszcze TG7. Może bym nawet zaryzykował. Z tym, że po
    tym co gdzieindziej piszesz, niespecjalnie są chyba szanse.

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2021-07-29 13:51:37
    Od: T...@s...in.the.world <n...@i...invalid>

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> wrote:

> [...]
    >
    > Ciekawe czy będzie jeszcze TG7. Może bym nawet zaryzykował. Z tym, że po
    > tym co gdzieindziej piszesz, niespecjalnie są chyba szanse.

    A ja się wciąż nad TG-6 zastanawiam. Jako backupowy aparacik na wodę.
    W sumie to nie mam żadnych ,,sztormowych" zdjęć. Jak są sztormowe warunki,
    to trochę strach wyciągać aparat.
    No, tylko ten mały sensor.
    Na sensor choćby 1 cal nie ma szans. To byłby całkiem inny aparat z
    kosmiczna zapewne ceną.

    --
    Titus Atomicus

  • 10. Data: 2021-07-30 01:08:25
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-07-29, Titus_Atomicus somewhere.in.the.world <n...@i...invalid>
    wrote:

> [...]
    > to trochę strach wyciągać aparat.
    > No, tylko ten mały sensor.
    > Na sensor choćby 1 cal nie ma szans. To byłby całkiem inny aparat z

    No ale na sztormowe warunki to ten sensor to chyba jedynie w kwestii
    czułości? Ja się w ogóle zaczynam zastanawiać czy do celów, do których
    używam/łem te swoje TG (basenowo/pogodowo/snorklujących - głównie filmy)
    ma tego typu aparat sens. Jakbym jeszcze nurkował i robił ćwierć-makra
    jakiś wodorostów czy wieloszczetów... Prawdę mówiąc, to co robię na
    mokro GoPro Hero 6 daje mi bardziej satysfakcjonujące wyniki.

    --
    Marcin