  • 91. Data: 2024-03-14 16:34:52
    Temat: Re: Zmiana podejścia do elektryków
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.03.2024 o 13:12, io pisze:

    > Właśnie o tym mówię, że dizle tylko właścicielom dizli nie śmierdzą.

    Istotne zostawiłem - jak pisałem - jesteś debilem, który widząc albo
    słusząc "dizel" się odpala i nawet nie czyta co napisane.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 92. Data: 2024-03-14 19:20:30
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 14.03.2024 o 16:33, Shrek pisze:

    > Nie mieszaj chłopakowi w głowie. Jest dokładnie na odwrót niż piszesz -
    > na jeżdzenie wokół komina elektryk, na trasy spalinka.

    Na trasy to pociąg jest dobry :-)

  • 93. Data: 2024-03-14 19:21:24
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 14.03.2024 o 16:34, Shrek pisze:

    > Istotne zostawiłem - jak pisałem - jesteś debilem, który widząc albo
    > słusząc "dizel" się odpala i nawet nie czyta co napisane.

    Czytam, ale przecież mogę nie doczytać, debilu.

  • 94. Data: 2024-03-14 19:55:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.03.2024 o 19:21, io pisze:

    > Czytam, ale przecież mogę nie doczytać, debilu.

    Rozumiem - ty czytasz ale nie rozumiesz i dlatego ja jestem wg ciebie
    debilem. Wiesz że jesteś klasycznym napoleonem?
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 95. Data: 2024-03-14 19:56:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.03.2024 o 19:20, io pisze:

    > Na trasy to pociąg jest dobry :-)

    Albo spalinka - na gaz to nawet tańsza.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 96. Data: 2024-03-15 00:07:36
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 14.03.2024 o 19:56, Shrek pisze:

    > Albo spalinka - na gaz to nawet tańsza.

    No nie, nieuzasadniony koszt.

  • 97. Data: 2024-03-15 00:09:49
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 14.03.2024 o 19:55, Shrek pisze:

    > Rozumiem - ty czytasz ale nie rozumiesz i dlatego ja jestem wg ciebie
    > debilem. Wiesz że jesteś klasycznym napoleonem?

    Mam Ci wytłumaczyć dlaczego jesteś debilem?

  • 98. Data: 2024-03-19 10:44:05
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 14.03.2024 o 14:11, Cavallino pisze:

    > Minimum to RAV4 phev.
    > Ale to już półka cenowa powyżej Tesli.
    > Bez jej zalet.

    I wad :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 99. Data: 2024-03-19 10:52:56
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 19-03-2024 o 10:44, Mirek Ptak pisze:

    > I wad :)

    Główne wady można naprawić wybierając inny model.

  • 100. Data: 2024-03-19 10:53:19
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    > Odpowiedź jest taka sama - elektryk.
    > Twoje obawy są niczym nieuzasadnione, jeśli koszty ładowania i zakupu
    > nie grają roli.

    Nie tym razem. Koszty (oczywiście w pewnych granicach) rzeczywiście są
    elastyczne - sprawdzałem raty wynajmu długoterminowego Tesli m3 i dało
    by się to zmieścić, natomiast nie zmieszczą mi się tam wyjazdy do
    rodziny kilka razy w roku z koniecznością kombinowania zładowaniem w
    ostatniej dostępnej ładowarce, potem szukanie gniazdka, żeby w ogóle wrócić.
    Nie bardzo też wiem jak będzie z czasem dojazdu do pracy, teraz
    spokojnie się mieszczę w 3,5 godziny, ale to oznacza blisko 140 km/h na
    czeskich i słowackich autostradach, plus dość dynamiczna jazda po krętej
    górskiej drodze od Ostravicy do Bytcy, obawiam się, że żeby baterii
    starczyło musiał bym zwolnić :(

    Pozdrawiam - Mirek
    PS.
    [OT] Niedawno o tym usłyszałem - czy wiecie skąd się wzięły nazwy modeli
    Tesli?