  • 1. Data: 2004-10-05 23:11:39
    Temat: Zmiana właściciela domeny
    Od: Piecu <p...@g...pl>

    Witam,
    Mam domenę zarejestrowaną w domaindiscount24.com. Chciałbym, aby od dnia
    dzisiejszego zmieniła ona właściciela. Czyli przekazuję komuś domenę, a
    on powierza komuś jej utrzymanie. Jak to zrobić? Oczywiście najlepiej
    darmowo :)

    --
    ____ _
    | _ \(_) ___ ___ _ _ piecu(malpka)go2.pl gg:1277308
    | |_) | |/ _ \/ __| | | | --------------------------------
    | __/| | __/ (__| |_| | "jutro to dziś - tyle, że jutro"
    |_| |_|\___|\___|\__,_| Sławomir Mrożek (1981)

  • 2. Data: 2004-10-05 23:17:29
    Temat: Re: Zmiana właściciela domeny
    Od: Nowakowski Przemysław <p...@p...fm>

    Użytkownik Piecu napisał:
> [...]
    > dzisiejszego zmieniła ona właściciela. Czyli przekazuję komuś domenę, a
    > on powierza komuś jej utrzymanie. Jak to zrobić? Oczywiście najlepiej

    NTG

  • 3. Data: 2004-10-06 15:00:14
    Od: Ar0Man <a...@p...pl>

    Użytkownik Nowakowski Przemysław napisał:

    > NTG

    pl.comp.www ?

  • 4. Data: 2004-10-06 23:25:17
    Od: Piecu <p...@g...pl>

    Nowakowski Przemysław napisał(a):
    > NTG

    Tzn? Zastanawiałem się czy napisać tu czy na pl.comp.networking.

    --
    ____ _
    | _ \(_) ___ ___ _ _ piecu(malpka)go2.pl gg:1277308
    | |_) | |/ _ \/ __| | | | --------------------------------
    | __/| | __/ (__| |_| | "jutro to dziś - tyle, że jutro"
    |_| |_|\___|\___|\__,_| Sławomir Mrożek (1981)

  • 5. Data: 2004-10-11 22:35:10
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin 8 Piecu wrote:

    > Tzn?

    To znaczy, że nie umiesz czytać a w szczególności opisów grup.

    NTG = Nie Ta Grupa

    --
    Nuta - (Adres jest spam-trapem. Odpisując usuń 'da' z mojego adresu)
    Najnowsze polskie tłumaczenia programu Hamster 2.0.6.0, OE-QuoteFix,

  • 6. Data: 2004-10-13 07:54:20
    Od: kfresa <w...@p...gazeta.pl>

    Ar0Man wrote:

    > pl.comp.www ?

    na pl.comp.www zajmuja sie tworzeniem stron.
    Cytat z faq p.i.polip:

    TEMATYKA GRUPY / GROUP CHARTER

    Grupa poswiecona dyskusjom glownie na temat polskiego Internetu,
    jego problemow, perspektyw rozwoju, wydarzen zwiazanych z Internetem,
    kwestii organizacyjnych, spraw zwiazanych z przydzialem IP czy
    *zarzadzaniem domenami*. Mozliwe sa rowniez dyskusje o sprawach
    Internetu na swiecie.

    Czasami sie zastanawiam czy ludzie piszacy NTG czytali kiedykolwiek FAQ

    pozdrawiam
    --
    Wojtek Szczygiel

  • 7. Data: 2004-10-13 08:46:24
    Od: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <d...@u...rangers.eu.org>

    Date: Tue, 12 Oct 2004 00:35:10 +0200
    From:  --- ! daNuta ! ---

    > To znaczy, że nie umiesz czytać a w szczególności opisów grup.

    Wychodzi na to, że tym razem wszyscy twierdzący, że NTG nie odrobili
    pracy domowej i nie przeczytali (ponownie) opisu, na który się powołują.

    > NTG = Nie Ta Grupa

    Jednak ta.

    R.

    --
    RangersBL: http://dnsbl.rangers.eu.org/
    "I've always wanted to be an executioner, that's why I became a sysadmin."
    -- Jim Howes at news.admin.net-abuse.email

  • 8. Data: 2004-10-13 09:48:36
    Od: Wiesiek <r...@o...pl>

    On Wed, 06 Oct 2004 01:11:39 +0200, Piecu

    >Mam domenę zarejestrowaną w domaindiscount24.com. Chciałbym, aby od dnia
    >dzisiejszego zmieniła ona właściciela. Czyli przekazuję komuś domenę, a
    Zalogowac sie tam (na ten adres), zmienic dane z twoich na czyjesz,
    usunac info o platnosciach i podac komus login/haslo (jezeli to tylko
    jedna domena). On sobie zmieni NSy etc.
    Jezeli masz wiecej domen na tym loginie to zezwol na transfer do
    innego registranta albo spytaj supportu jak przeniesc z jednego loginu
    na drugi dana domene.

    --
    Wiesiek

  • 9. Data: 2004-10-15 06:18:57
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin 3 Dominik 'Rathann' Mierzejewski wrote:

    > Jednak ta.

    pl.internet.worldip na pewno ;)