    From: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Znikające bad sectory
    Date: Wed, 4 Mar 2009 19:51:26 +0100

    Jest sobie dysk, ST3250310AS, pracujący jako C: i E: pod windows.
    Ze trzy dni temu windows zaczął twierdzić, że ma na tym dysku bad
    sectory. Potwierdził to zresztą HD Tune. Natomiast SMART wcale nie
    twierdził, że dysk jest niesprawny. Dziwne. No trudno, i tak była dobra
    okazja, żeby kupić nowy dysk ;->
    Podpiąłem sobie zatem nowy dysk do czwartego kanału SATA na płycie
    i przerzuciłem Ghostem dane na nowy dysk. Ghost też wykazywał błędy przy
    odczycie ze źródłowego dysku.
    Po przerzuceniu danych zamieniłem dyski miejscami (stary na czwarty
    kanał, nowy na pierwszy) i windows ładnie wstał i działa. Ale, co
    zabawne, ani SeaTools, ani HD Tune teraz nie pokazują mi bad sectorów na
    starym dysku przy skanowaniu. Oczywiście SMART też twierdzi, że wszystko
    w porządku. Ki czort? No nie mówcie mi, że nagle magicznie kable SATA mu
    się nie podobały i przetasowanie pomogło.

    --
    \------------------------/ Borg virus detected. (A)assimilate? (Y/y)
    | K...@e...eu.org |