  • 1. Data: 2010-10-27 15:40:29
    Temat: Znów koparka wrogiem polskiego Internetu?
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    Padł Atman via Dęblin - z Lublina do Wawy
    Padł GTS via Dęblin - z Lublina do Wawy

    Czyli wszystko co idzie po kablu TKT - podobno koparka pod Dęblinem.

    Darek Siedlecki

  • 2. Data: 2010-10-27 16:19:45
    Temat: Re: Znów koparka wrogiem polskiego Internetu?
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Dnia 27.10.2010 Sied@r <s...@d...lub.pl> napisał/a:
    > Padł Atman via Dęblin - z Lublina do Wawy
    > Padł GTS via Dęblin - z Lublina do Wawy
    > Czyli wszystko co idzie po kablu TKT - podobno koparka pod Dęblinem.

    U mnie tez padl ATMAN. Z tego, co wiem, rowniez CDP nie dziala.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * Jabber ID: v...@n...pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ5JIV *

  • 3. Data: 2010-10-27 17:08:55
    Od: wkrent <w...@u...pl.dup>

    W dniu 2010-10-27 18:19, Przemyslaw Frasunek napisał:

    > U mnie tez padl ATMAN. Z tego, co wiem, rowniez CDP nie dziala.

    A po czym wnosisz, że CDP nie działa?

  • 4. Data: 2010-10-27 18:29:28
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Dnia 27.10.2010 wkrent <w...@u...pl.dup> napisał/a:
    > A po czym wnosisz, że CDP nie działa?

    Po tym, ze znajomy ktory ma lacze z CDP dostaje 0 prefiksow. Sesja
    BGP stoi. Rzecz sie dzieje oczywiscie w Lublinie.

  • 5. Data: 2010-10-27 20:27:48
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    W dniu 27.10.2010 17:40, Sied@r pisze:

    > Padł Atman via Dęblin - z Lublina do Wawy
    > Padł GTS via Dęblin - z Lublina do Wawy
    >
    > Czyli wszystko co idzie po kablu TKT - podobno koparka pod Dęblinem.
    >
    > Darek Siedlecki

    Mieliśmy dziś problem z ATM BI jakoś po południu, ale z komunikacją z
    USA. :) Na moment padł też rs2.

    Teraz widzę, że przez AC-X dostępne jest jakieś 3,4k prefixów, zwykle
    jest ponad 10k...

    --
    Sławomir Lipowski
    http://lipowski.org

  • 6. Data: 2010-10-27 21:03:11
    Od: wkrent <w...@u...pl.dup>

    W dniu 2010-10-27 20:29, Przemyslaw Frasunek napisał:

    > Po tym, ze znajomy ktory ma lacze z CDP dostaje 0 prefiksow. Sesja
    > BGP stoi. Rzecz sie dzieje oczywiscie w Lublinie.

    etam :)

  • 7. Data: 2010-10-28 09:37:49
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    W dniu 27.10.2010 22:27, Sławek Lipowski pisze:
    > (...)
    >
    > Teraz widzę, że przez AC-X dostępne jest jakieś 3,4k prefixów, zwykle
    > jest ponad 10k...

    Wszystko wróciło do normy, ale co ciekawe, NOC ATM twierdzi, że mniejsza
    liczba prefiksów wynikała z mniejszej liczby prefixów, jaką otrzymywali
    z PLIXa.

    Jakieś problemy w PLIX, czy tylko na linii PLIX AC-X?

    --
    Sławek Lipowski

  • 8. Data: 2010-10-28 11:33:37
    Od: wlodzimierz <w...@t...com.pl>

    On 28 Paź, 11:37, Sławek Lipowski <s...@l...org> wrote:

> [...]
    > z PLIXa.
    >
    > Jakieś problemy w PLIX, czy tylko na linii PLIX AC-X?
    A może to nie problem między PLIX i AC-X tylko podczas awarii
    światłowodu wypadł jakiś duży zagraniczny peer? Z drugiej strony
    zawsze lepiej poszukać taniej sensacji żeby powstał nowy wpis na
    blogu...

  • 9. Data: 2010-10-28 12:09:05
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    W dniu 28.10.2010 13:33, wlodzimierz pisze:

    > światłowodu wypadł jakiś duży zagraniczny peer? Z drugiej strony
    > zawsze lepiej poszukać taniej sensacji żeby powstał nowy wpis na
    > blogu...

    Standard w tym wypadku.

    Darek

  • 10. Data: 2010-10-28 14:26:06
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    W dniu 28.10.2010 13:33, wlodzimierz pisze:
    > (...)
    > A może to nie problem między PLIX i AC-X tylko podczas awarii
    > światłowodu wypadł jakiś duży zagraniczny peer?

    Sugerujesz, że NOC AC-X kłamie przekazując informacje swoim klientom?

    > Z drugiej strony
    > zawsze lepiej poszukać taniej sensacji żeby powstał nowy wpis na
    > blogu...

    Pytanie było zadane w imieniu dostawcy treści, który jest uczestnikiem
    AC-Xa i pcha stykiem PLIX-AC-X sporo ruchu. W przeszłości bywały
    problemy z tym stykiem, gdyby miały się powtarzać, lepiej byłoby
    wiedzieć (w miarę możliwości) o tym wcześniej.

    Konstruktywna krytyka jest pożyteczna, nic niewnosząca uszczypliwość już
    nie bardzo, w szczególności, gdy nie ma się odwagi podpisać jej własnym
    imieniem i nazwiskiem.

    --
    Sławek Lipowski