  • 1. Data: 2006-07-24 09:12:21
    Temat: Zwiększenie prędkości usługi InternetDSL dla osiedlówki czyli droga przez męke.
    Od: Tomek Kruk <f...@p...pl>

    Tak się złożyło że osiedlówka się rozrasta i pora na zwiększenie
    prędkości, tymbardziej że nowi użyszkodnicy lada dzień będą dopinani.
    Nie widzialem że cała zabawa to droga przez męke.

    Dzwonie na 9393, odesłali do telepunktu "bo tam trzeba umowe spisać".
    Pojechałem do telepunktu a tam dostaje informacje że najpierw to oni
    musza wywiad techniczny przeprowadzic, wklepał coś do systemu i to
    było tyle (jakby nie można było załatwić tego telefonicznie).

    Umowa przyszła pocztą (czyli jednak dasię), podpisałem, odesłałem
    i.... cisza. Dzwonie na 9393, tam odsyłają na 0800120811, ci spod
    0800120811 odsyłają do telepunktu, na moją odpowiedź że tam nikt się
    nie zgłasza odpowiadają że w takim razie mam tam sobie pojechać
    (bagatela 40km, bliższy telepunkt w ogóle odmówił przyjęcia zgłoszenia
    "bo to nie nasz teren").

    Pieknie....

  • 2. Data: 2006-07-24 10:41:44
    Od: maz <n...@p...ea.se>

    Użytkownik Tomek Kruk napisał:
> [...]
    > nie zgłasza odpowiadają że w takim razie mam tam sobie pojechać
    > (bagatela 40km, bliższy telepunkt w ogóle odmówił przyjęcia zgłoszenia

    a czego żeś się spodziewał po &TP?
    to przecież norma

    maz

  • 3. Data: 2006-07-24 10:42:32
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Tomek Kruk wrote:

    > Pieknie....

    Co chcesz - corporate standard :P

    --
    TOM
    AS33868 MAN

  • 4. Data: 2006-07-24 14:20:34
    Temat: Problem z docieraniem powiadomień z Allegro
    Od: w...@v...pl (Sylwester Badełek - Verall Sp. J.)

    Od kilku tygodni jest problem z docieraniem powiadomień z Allegro.
    Ja akurat mam konto na Onecie ale z tego co czytam w komunikatach
    technicznych w Allegro poczta nie dociera także do wp.pl i interia.pl.
    Problem ten już był kiedyś poruszany i poprawiło się lecz na krótko.
    Szanowni administratorzy serwerów Allegro i serwerów pocztowych do pracy.
    Moja rada połączcie siły aby wyeliminować problem.

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip

  • 5. Data: 2006-07-24 15:07:50
    Temat: Re: Problem z docieraniem powiadomień z Allegro
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On 24 Jul 2006 16:20:34 +0200, Sylwester Badełek - Verall Sp. J. wrote:

> [...]
    > Szanowni administratorzy serwerów Allegro i serwerów pocztowych do pracy.
    > Moja rada połączcie siły aby wyeliminować problem.

    Zakładasz błędnie, że administratorów serwerów darmowych kont pocztowych
    choć odrobinę obchodzi, czy ich użytkownicy nie mają problemów z
    otrzymywaniem poczty z Allegro.
    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 6. Data: 2006-07-24 17:41:21
    Od: kacper <k...@l...slubice.biz>

    Dnia Mon, 24 Jul 2006 11:12:21 +0200, Tomek Kruk napisał(a):

    > Pieknie....

    No, no, ja ostatnio miałem podobną sytuacje, odesłali mnie do
    telepunktu, bo będą sprawdzać możliwości techniczne, w telepunkcie mi
    powiedzieli, że dostane umowe do domu w ciagu 30dni ... czekałem,
    czekałem, zadzwoniłem na Blue-Line, a tam mi powiedzieli, że już
    powinna być umowa, zadzwoniłem do telepunktu, a Pani mi powiedziała,
    że umowa już na mnie prawie miesiąc czeka... myślałem, że mi
    słuchawka z ręki wypadnie... :-)
    Ale po podpisaniu umowy, tydzień czekania, Pan monter przyszedł,
    zmienił modem, poklikał, podał adresy i sobie poszedł, a ja się
    cieszę DSL'em 8000 :-)
    Więc na przyszłość - nie ufaj Telepunktowi ;)
    Pojedz tam i ich opier... a jak nie to zgłoś skargę.

    Pozdrawiam,

  • 7. Data: 2006-07-24 18:33:27
    Od: Tomek Kruk <f...@p...pl>

    Mon, 24 Jul 2006 19:41:21 +0200, użyszkodnik kacper
    <k...@l...slubice.biz> napisał:

    > Pojedz tam i ich opier... a jak nie to zgłoś skargę.

    łatwiej będzie mi złożyć skarge bo jechać 40km to troche za daleko

  • 8. Data: 2006-07-25 07:59:56
    Od: Tomek Kruk <f...@p...pl>

    Mon, 24 Jul 2006 12:42:32 +0200, użyszkodnik Tomasz Śląski
    <t...@k...org.pl> napisał:

    > Co chcesz - corporate standard :P

    nie do końca tak, zwyczajnie klient korzystający z usługi InternetDSL
    jest traktowany troche po macoszemu. Nie można zmienić prędkości przez
    eBOK, to samo z usługami dodatkowymi, trzeba jeździć i podpisywać
    kwity. Jedyne co udało mi się załatwić to dostarczenie przez
    (de)mountera umowy żebym nie musiał tułać się po telepunktach czego
    dla zasady nie zamierzam robić.

    co ciekawe parametry samego telefonu (plan taryfowy, usługi dodatkowe)
    można zmienić bez problemu poprzez eBOK

    to tak na margiunesie bo powoli robi się offTopic aczkolwiek spora
    część polskiego Internetu chodzi na tepsianych DSLach

  • 9. Data: 2006-08-31 08:27:44
    Od: "MarcinT" <m...@U...com>

    > łatwiej będzie mi złożyć skarge bo jechać 40km to troche za daleko

    Faktycznie te skargi na nich działają.
    Ja czekałem na założenie (prywatnie) DSL przez ponad półtora miesiąca.
    W końcu złożyłem skargę i sprawa została załatwiona w 3 dni.

    Pozdrawiam,
    Marcin Tworek

  • 10. Data: 2006-08-31 08:53:35
    Od: Tomek Kruk <f...@p...pl>

    Thu, 31 Aug 2006 10:27:44 +0200, użyszkodnik "MarcinT"
    <m...@U...com> napisał:

    > Faktycznie te skargi na nich działają.
    > Ja czekałem na założenie (prywatnie) DSL przez ponad półtora miesiąca.
    > W końcu złożyłem skargę i sprawa została załatwiona w 3 dni.

    ciekawe jak bedzie w momencie rozpoczecie swiadczenia uslug ADSL przez
    Tele2 over tepsiany bitstream :>