  • 1. Data: 2006-07-19 14:37:55
    Temat: visualroute w GTS....
    Od: Pan Staszek <d...@n...gov>

    Od dluzszego czasu widze jakis fuckup na stronie GTS, nie dziala
    visualroute.pl ani visualroute.ipartners.pl.

    --
    Pan Staszek

  • 2. Data: 2006-07-19 17:11:42
    Temat: Re: visualroute w GTS....
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    Pan Staszek napisał(a):
    > Od dluzszego czasu widze jakis fuckup na stronie GTS, nie dziala
    > visualroute.pl ani visualroute.ipartners.pl.

    widocznie stwierdzili ze nie beda wiecej zabawiac klientow
    a ci co potrzebuja to znajda

    --
    Mateo

  • 3. Data: 2006-07-19 17:30:02
    Od: Piotr Skrzynkowski <p...@s...com>

    Mateo napisał(a):
    > widocznie stwierdzili ze nie beda wiecej zabawiac klientow

    to po co dają to na witrynie, można przecież zlikwidować...

  • 4. Data: 2006-07-19 20:47:48
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Uzyj aplikacji ze strony producenta: http://visualroute.visualware.com
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 5. Data: 2006-07-19 21:45:23
    Od: Pan Staszek <d...@n...gov>

    astro napisa?(a):
    > Uzyj aplikacji ze strony producenta: http://visualroute.visualware.com
    aplikacje znam dobrze, tyle tylko, pisze o linku na stronie GTS, pod
    ktorym jest pustka.

    --
    Pan Staszek

  • 6. Data: 2006-07-20 10:50:20
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    Pan Staszek wrote:

    > Od dluzszego czasu widze jakis fuckup na stronie GTS, nie dziala
    > visualroute.pl ani visualroute.ipartners.pl.

    moze dobrze zglosic.. zapytac o to kogos.. np. z GTS?

    --

    siatkówka plazmowa.

  • 7. Data: 2006-07-26 22:35:39
    Od: "tomeks" <t...@p...onet.pl>

    > astro napisa?(a):
    > aplikacje znam dobrze, tyle tylko, pisze o linku na stronie GTS, pod
    > ktorym jest pustka.

    to po co tam wchodzisz ?, wejdz bezposrednio i po co zawracac wszystkim glowe
    drobiazgami

    pozdr

  • 8. Data: 2006-07-27 20:53:59
    Od: Pan Staszek <d...@n...gov>

    > to po co tam wchodzisz ?, wejdz bezposrednio i po co zawracac
    wszystkim glowe
    > drobiazgami

    Chyba nie bardzo rozumiesz po co visularoute bylo na stronie GTS, oraz
    co przedstawialo, co do drobiazgow to jezeli bylaby to strona wannabe to
    OK, ale jest to strona jednego z najwiekszych komercyjnych dostawcow
    laczy, wiec troche mnie interesuje jak np. w danej chwili wyglada trasa
    z rutera GTS w W-wie do mojego lacza rowniez z GTS lub od innego
    operatora lub innego punktu na swiecie. Wynik byl troche bardziej
    miarodajny w visularoute niz w traceroute z ich strony wiec z *letka*
    wole wiedziec za co place, czy moje SLA (Platinium) jest zachowane etc, etc.

    --
    Pan Staszek

  • 9. Data: 2006-07-28 06:51:50
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    Pan Staszek napisał(a):

> [...]
    > miarodajny w visularoute niz w traceroute z ich strony wiec z *letka*
    > wole wiedziec za co place, czy moje SLA (Platinium) jest zachowane etc,

    po co Ci SLA skoro nawet nie umiesz zmierzyc jego parametrow ?

    --
    Mateo

  • 10. Data: 2006-07-28 19:16:56
    Od: Pan Staszek <d...@n...gov>

    > po co Ci SLA skoro nawet nie umiesz zmierzyc jego parametrow ?

    ROTFL,
    ode mnie EOT.

    --
    Pan Staszek