  • 1. Data: 2018-07-25 10:30:06
    Temat: Żylina (SK) przez Cieszyn czy Zwardoń?
    Od: Bruner <m...@g...com>

    Za tydzień jadę z okolic trójmiasta do Żyliny na Słowacji i zastanawiam się którą
    opcję wybrać. Początek oczywiście A1, potem DK1, tylko co dalej?
    1) S1 -> Tychy -> Bielsko-Biała -> Zwardoń -> Żylina
    2) S1 -> Tychy -> Bielsko-Biała -> Skoczów - Cieszyn -> Żylina
    3) S1 -> A1 -> Żory -> Skoczów -> Cieszyn -> Żylina

    Patrząc na mapę wychodzi mi, że najkorzystniejsza powinna być opcja nr 3, ale nie
    jechałem tam z 10 lat, więc drogę znam tylko z mapy. Jak to teraz wygląda? Jakiś
    burdel na drodze/remonty/korki/wahadła/niespodzianki? To będzie rzeczywiście
    najlepsza/najszybsza trasa, czy lepiej jechać inaczej?

  • 2. Data: 2018-07-25 11:14:39
    Temat: Re: Żylina (SK) przez Cieszyn czy Zwardoń?
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-07-25 o 10:30, Bruner pisze:
> [...]
    burdel na drodze/remonty/korki/wahadła/niespodzianki? To będzie rzeczywiście
    najlepsza/najszybsza trasa, czy lepiej jechać inaczej?

    Możesz całą przejechać za pomocą Google Street. Zdjęcia są młodsze niż
    sprzed 10 lat :-)
    T.

  • 3. Data: 2018-07-25 20:13:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bruner" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >Za tydzień jadę z okolic trójmiasta do Żyliny na Słowacji i
    >zastanawiam się którą opcję wybrać. Początek oczywiście A1, potem
    >DK1, tylko co dalej?
    >1) S1 -> Tychy -> Bielsko-Biała -> Zwardoń -> Żylina

    Ten krotki odcinek D3 za Zwardoniem nie jest płatny ? Chyba jest.
    https://roadtripbus.pl/winiety-slowacja/

    Jeśli tylko tyle zamierzasz przejechac ... to moze lepiej przez Czechy
    :-)
    Jest tam co prawda stara droga, bezplatna, ale trzeba jeszcze na nia
    trafic, a potem wytrzymac przez te wioski :-)

    J.

  • 4. Data: 2018-08-18 18:34:23
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 25 Jul 2018 01:30:06 -0700 (PDT), Bruner napisał(a):

> [...]
    burdel na drodze/remonty/korki/wahadła/niespodzianki? To będzie rzeczywiście
    najlepsza/najszybsza trasa, czy lepiej jechać inaczej?

    Wracałem tamtędy we wtorek, za Zwardoniem ok. 30 km w głąb SŁowacji były w
    2 miejscach roboty drogowe, ale poza tym spoko.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl