  • 1. Data: 2009-08-21 21:20:05
    Temat: Problem z LG u8130 i kartą Play
    Od: MaREK <m...@o...pl>

    Witam,

    po włożeniu karty sim do telefonu pojawia się napis PROCESSING po
    telefon jakby się przywieszał, karta się chyba nie aktywuje.
    Dzieje się tak tylko z kartą PLAY inne działają normalnie - o co chodzi?

    Aha na wyświetlaczu przez chwilę pojawia się też numer *118*1*3549310
    ale po kilku sekundach głos w słuchawce mówi, że nie ma takiego numeru.

    Dodzwonić się do mnie można bez problemu - ale wychodzących rozmów
    nawiązać nie mogę :(

    Proszę o poradę, co z tym zrobić - tylko proszę bez tekstów wymienić na
    nowy, olać Play i tego typu. Podejrzewam, że przy ściąganiu sim-locka
    mogło się coś popieprzyć - gdy ściągałem sima, Play nie istniał.
    --
    Pozdrawiam Marek
    http://czytopiatek.pl