  • 1. Data: 2009-08-22 07:53:50
    Temat: www PLAY zawsze jest taki genialny?
    Od: "Strachu S." <s...@W...gazeta.pl>

    Loguję się na:
    https://logowanie.playmobile.pl/p4-idp2/Main.doOtwie
    ra się strona głowna,
    wybieram:
    "mój Play centrum zarządzania, wedź".
    I uzyskuję zawsze to samo:
    "Błąd
    Wystąpił błąd. Spróbuj zalogować się ponownie później.
    Kod błędu: 1244642072539SCBF400
    Ok"
    Czy tak tutaj, w PLAY jest zawsze?
    Ja mam telefon i numer wprawdzie od niedawna, od półtora miesiąca, ale efekt
    loowania jest zawsze ten sam.

    Pytanie dodatkowe o simPLUS:
    Jakim kodem deaktywować pocztę głosową, by nie właczała się nigdy i dla
    nikogo?

    Strachu S.

  • 2. Data: 2009-08-22 08:16:13
    Temat: Re: www PLAY zawsze jest taki genialny?
    Od: Gr <g...@g...com>

    Strachu S. pisze:

    > "Błąd
    > Wystąpił błąd. Spróbuj zalogować się ponownie później.
    > Kod błędu: 1244642072539SCBF400
    > Ok"
    > Czy tak tutaj, w PLAY jest zawsze?

    Nie zawsze ale często. PLAY stawia na ceny a nie na jakość usług więc
    nie spodziewaj się wiele zarówno po ich eboku (play24) jak i po
    telefonicznej obsłudze klienta.

    http://www.simplus.pl/v.do?idx=805091

  • 3. Data: 2009-08-22 09:17:48
    Od: W <a...@o...pl>

    Gr wystukał, co następuje:

    SOT:

    > Nie zawsze ale często. PLAY stawia na ceny a nie na jakość usług więc
    > nie spodziewaj się wiele zarówno po ich eboku (play24) jak i po
    > telefonicznej obsłudze klienta.

    Trochę pokrętna logika bo w takim przypadku orange też powinien przodować w
    cenach (vide notoryczne "informacje o Twoim rachunku są w tej chwili
    niedostępne, prosimy spróbować później") (;

  • 4. Data: 2009-08-22 09:36:56
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    W pisze:

    > Trochę pokrętna logika bo w takim przypadku orange też powinien przodować w
    > cenach (vide notoryczne "informacje o Twoim rachunku są w tej chwili
    > niedostępne, prosimy spróbować później") (;

    Ale IMO to racja, w Playu jeśli chodzi o obsługę to chyba mają
    największe wpadki, ale "spoko, ziomale wybaczą" ;) Ja chyba taki spoko
    nie jestem, ale frustracje rekompensuje sobie zadowoleniem z tanich
    rozmów i tanim internetem.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 5. Data: 2009-08-22 11:35:53
    Od: "Strachu S." <s...@N...gazeta.pl>

    Piotr:

> [...]
    > największe wpadki, ale "spoko, ziomale wybaczą" ;) Ja chyba taki spoko
    > nie jestem, ale frustracje rekompensuje sobie zadowoleniem z tanich

    Jak napisałem, PLAY/abo mam bardzo krótko, a posiadam też TAK-TAKa i (żona)
    PLUS/abo oraz SIM+.
    I jak dotąd wszytko e-biura/www działają dobrze lub świetnie, a PLAY wcale.

    A teraz Internet, o którym wspominałeś:
    Jak płacisz, jakie pakiety wykupujesz?
    Mnie zawsze mętliły się w głowie jednostki, kilo i megabajty, zawsze to było
    niezrozumiałe.
    Z czego najlepiej korzystać, najsensowniej z podanych kart? (SIM+, AboPLUS,
    TAJK-TAK, PLAY)?
    Nie chcę na stałe, nie mam takich potrzeb, czasem tylko potrzebuje sprawdzić
    coś, rzadko i niedużo.

    Starchu S.

  • 6. Data: 2009-08-22 11:37:15
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Strachu S." <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > I jak dotąd wszytko e-biura/www działają dobrze lub świetnie, a PLAY
    > wcale.

    U mnei czesto zdarza si etaki blad, jednak regułą jest, ze dziala.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2009-08-22 16:03:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Trochę pokrętna logika bo w takim przypadku orange też powinien
    > przodować w cenach (vide notoryczne "informacje o Twoim rachunku są w
    > tej chwili niedostępne, prosimy spróbować później") (;

    logika jest dobra, ale działa tylko w jedna strone.
    niskie ceny siła rzeczy bardzo czesto prowadza do obnizania jakosci.
    Niska jakosc nie musi sie wiazac z niskimi cenami.

    "Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"
    kpt. Bertorelli/Dzielna Armia Włoska/Allo, Allo