  • 1. Data: 2019-04-06 21:52:46
    Temat: anatomia wypadku
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jak w złej bajce. Czujesz ciąg zdarzeń i złych znaków tego dnia i nie
    możesz się wyrwać.

    Zawsze jeżdzę sam. Niechętnie biorę pasażerów (bo m in mały silnik)
    nie jeżdzę powyżej 140 km/h bo hałas w kabinie.

    No i wsiadłem do kogoś. O ja p. śmierć w oczach. Nigdy wiecej.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 2. Data: 2019-04-06 22:34:20
    Temat: Re: anatomia wypadku
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-04-06 21:52, PiteR wrote:
> [...]
    > nie jeżdzę powyżej 140 km/h bo hałas w kabinie.
    >
    > No i wsiadłem do kogoś. O ja p. śmierć w oczach. Nigdy wiecej.

    Powinieneś na to coś brać

  • 3. Data: 2019-04-06 22:35:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 06 Apr 2019 20:52:46 +0100, PiteR napisał(a):
> [...]
    > nie jeżdzę powyżej 140 km/h bo hałas w kabinie.
    >
    > No i wsiadłem do kogoś. O ja p. śmierć w oczach. Nigdy wiecej.

    Ale co - tak zle jezdzi, czy mial duzy silnik ? :-)

    Ja mam taka znajoma. Najlepiej zamknac oczy :-)

    J.

  • 4. Data: 2019-04-06 23:28:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 2...@4...net

    > Ja mam taka znajoma. Najlepiej zamknac oczy :-)

    Woziłem tak, że siedzący z tyłu, obijali głowy
    i o lewe, i o prawe okno -- nie zniechęcali się!!!

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 5. Data: 2019-04-06 23:34:10
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** kk pisze tak:

    > Powinieneś na to coś brać

    Jakie tabletki polecasz z doświadczenia?

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 6. Data: 2019-04-06 23:40:55
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Eneuel Leszek Ciszewski pisze tak:

    > "J.F." 2...@4...net

    > Woziłem tak, że siedzący z tyłu, obijali głowy
    > i o lewe, i o prawe okno -- nie zniechęcali się!!!

    Coś tam się osiągnęło. Kasa jest. Niewiele zostało już bliżej niż dalej
    i się zabić przez kogoś? Takich pełno na drogach. Jak się głowy obijają
    to jest jazda bez marginesu bezpieczeństwa.

    W Polsce wspieram PKP ;)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 7. Data: 2019-04-07 00:54:01
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-04-06 o 23:34, PiteR pisze:

    > Jakie tabletki polecasz z doświadczenia?

    Ja bym polecił Viagrę i panienkę w hotelu zamiast jazdy autem :D :D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 8. Data: 2019-04-07 10:08:52
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-04-06 23:34, PiteR wrote:

    > Jakie tabletki polecasz z doświadczenia?

    Jak sam nie wiesz to do lekarza idź

  • 9. Data: 2019-04-07 10:15:40
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-04-07 00:54, Marek S wrote:

    > Ja bym polecił Viagrę i panienkę w hotelu zamiast jazdy autem :D :D

    Z doświaczenia? :-)

  • 10. Data: 2019-04-07 10:33:14
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** kk pisze tak:

    > Jak sam nie wiesz to do lekarza idź

    Nie nadążąm kasować twoich postów ale znowu do kf to nie
    bo trzeba mieć ciebie na oku.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer