  • 1. Data: 2011-01-22 19:58:06
    Temat: aprilia pegaso - obniżenie siedzenia?
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Witam,
    Mam pytanie: czy do Aprilii Pegaso 650 1993r. są dostępne niższe siedzenia
    niż standardowe (wydaje mi się że wykonalne byłoby zrobić niższe) lub jaka
    jest możliwość obniżenia maszyny (z przodu na teleskopach niewiele dało)?

    Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi
    Lukasz

  • 2. Data: 2011-01-22 20:37:08
    Temat: Re: aprilia pegaso - obniżenie siedzenia?
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@b...net.pl> napisał

> [...]
    > standardowe (wydaje mi się że wykonalne byłoby zrobić niższe) lub jaka jest
    > możliwość obniżenia maszyny (z przodu na teleskopach niewiele dało)?

    Siedzenie -> tapicer za pare stowek zrobi
    Kiedys BMW oferowalo kity obnizajace do F650: kose, centralna
    podstawke i jakies elementy zawieszenia tylu. Moze jeszcze maja zapasy?
    Na forum BMW ktos w zeszlym roku ktos szujkl czesci do podniesienia,
    bo kupil obnizone.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 3. Data: 2011-01-22 21:19:23
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-01-22 21:37, Hinek pisze:
> [...]
    > podstawke i jakies elementy zawieszenia tylu. Moze jeszcze maja zapasy?
    > Na forum BMW ktos w zeszlym roku ktos szujkl czesci do podniesienia,

    A to tam z tylu nie ma dogbones ? Az spojrze z ciekawosci bo jakas F650
    mi sie wala po garazu.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 4. Data: 2011-01-22 21:24:13
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@b...net.pl> napisał w
    wiadomości news:ihfcsl$a3q$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > niższe) lub jaka jest możliwość obniżenia maszyny (z przodu na
    > teleskopach niewiele dało)? Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi

    Mam pomarańczowe siodło oryginalne do F650. Ładne. Tanio oddam, zalega mi.
    Możesz mieć do eksperymentów:-)

    --
    Grzybol