  • 1. Data: 2012-06-07 16:12:22
    Temat: atak
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    no i stało się, zaatakowała mnie Hanna Gronkiewicz Waltz...
    pytanie-zagadnienie:
    jak namierzyć gościa piszącego z usnetu gazety wyborczej?

  • 2. Data: 2012-06-07 18:08:48
    Temat: Re: atak
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    istnieje jakiś kontakt do osób zajmujących się usenetem www?

  • 3. Data: 2012-06-07 19:27:18
    Od: "prg" <b...@b...pl>

    > jak namierzyć gościa piszącego z usnetu gazety wyborczej?

    NTG

  • 4. Data: 2012-06-07 19:36:38
    Od: Konrad Karpieszuk <k...@g...pl>

    Dnia Thu, 07 Jun 2012 18:08:48 +0200, identyfikator: 20040501 napisał(a):

    > istnieje jakiś kontakt do osób zajmujących się usenetem www?

    Niestety mail do administratora "usenetu www" już dawno przepadł w
    czeluściach, ekhm, owego usenetu www, ale jest sposób na skontaktowanie
    się z osobą, którą faktycznie interesuje Twój problem. Używasz windows?
    Więc po kolei:

    1. Wyswietl pulpit
    2. Prawy klik
    3. Wybierz po kolei: Utworz nowy > Dokument tekstowy
    4. Zapisz uwtorzony plik pod nazwą 'very important %% hacker detected.txt'
    5. Otwórz plik do edycji i wpisz treść skargi
    6. Podaj wszelkie szczegóły dotyczące ataku
    7. Jeśli znasz ip atakującego, wpisz je
    8. Jeśli nie znasz ip, wpisz w nowej osobnej linijce 'please find: ip'
    9. hanna gronkiewicz waltz powinna znalezc sie w ostatniej linijce pliku!
    jesli chcesz cos wspomniec o przesladowaniu przez PO musisz to opisac
    powyżej!
    10. zapisz zmiany w pliku i zamknij go
    11. kliknij prawym przyciskiem myszy na pliku
    12. wybierz Przenieś do kosza
    13. w okienku które wyskoczy, kliknij OK
    14. kliknij prawym na koszu
    15. wybierz opróżnij kosz
    16. potwierdź opróżnienie kosza

    jesli powyzsze nie spowoduje ze admin usenetu wu wu wu sie z tobą nie
    skontaktuje, powtórz całą operację po 5 minutach i powtarzaj tak do skutku

    --
    pozdrawiam, Konrad Karpieszuk
    http://tradematik.pl - wtyczka do WordPress

  • 5. Data: 2012-06-07 19:38:26
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    za dużo napisałeś, wymiękłem przy 3 punkcie...

  • 6. Data: 2012-06-07 19:39:57
    Temat: kontratak lenia
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@o...eu>

    "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> pisze:
    > za dużo napisałeś, wymiękłem przy 3 punkcie...

    Tak słabiusieńko u ciebie z determinacją? :-)

  • 7. Data: 2012-06-07 22:09:17
    Od: Kapsel <k...@o...pl>

    Thu, 7 Jun 2012 17:36:38 +0000 (UTC), Konrad Karpieszuk napisał(a):

    > jesli powyzsze nie spowoduje ze admin usenetu wu wu wu sie z tobą nie
    > skontaktuje, powtórz całą operację po 5 minutach i powtarzaj tak do skutku

    Gdyby tak zmniejszyć timing, to prawie że DoS mógłby się udać :P

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 8. Data: 2012-06-12 15:34:39
    Od: " donek999bronek" <d...@g...pl>

    Kochany identyfikatorze moj adres IP to 999.666.999.666
    Moj adres to 9...@o...identyfikatorow.pl

    Idz po rozum do glowy i nie zachowuj sie jak ostatni szmaciarz, nie zaczynaj i
    nie koncz dyskusji od slowa ty pedale, buraku. Szanuj ludzi.
    Dostales ostrzezenie w postaci upublicznienia twoich inicjalow, nie pomoglo.
    Podalem wiec publicznie twoje imie i nazwisko. Jesli dalej bedziesz wszystkich
    wyzywal, uprawial agresywny trolling bede zmuszony do dalszych krokow.

    Donek.

  • 9. Data: 2012-06-12 18:58:31
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    właśnie zesrałem się w majtki, ze strachu przed możliwościami bronka...
    przypomniam poraz trzeci, nie przedstawiłeś się...

  • 10. Data: 2012-06-12 19:15:55
    Od: " donek999bronek" <d...@g...pl>

    > właśnie zesrałem się w majtki, ze strachu przed możliwościami bronka...
    > przypomniam poraz trzeci, nie przedstawiłeś się...

    Jestes obserwowany, uwazaj, ja Cie widze :)
    Nie przeginaj bo dopisze Cie do mojej listy osob ktorych NIE LUBIE, wtedy
    bedziesz mial przesrane :)