  • 1. Data: 2012-06-13 09:08:31
    Temat: strona euro2012.tvp.pl nie dziala
    Od: Bartosz <s...@o...pl>

    Mam squida + dansguardiana + reguły na firewallu przekierowujące ruch do squida:
    REDIRECT lan 8080 tcp www -
    REDIRECT lan 8080 tcp 280 -
    REDIRECT lan 8080 tcp 488 -
    REDIRECT lan 8080 tcp 777 -

    Nie działa mi streaming na stronie euro2012.tvp.pl, sama strona się uruchamia
    natomiast strumienie nie chodzą (inne strumienie - jak np youtube działają
    poprawnie).
    Squid jest transparentny bez cache.
    Dansquardian blokuje tylko porno i wirusy.
    jak telewizja tvp działa, dlaczego to jest blokowane?
    -
    Pozdrawiam
    Bartosz

  • 2. Data: 2012-06-13 19:01:33
    Temat: Re: strona euro2012.tvp.pl nie dziala
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...pl>

    W dniu 2012-06-13 09:08, Bartosz pisze:
> [...]
    > Squid jest transparentny bez cache.
    > Dansquardian blokuje tylko porno i wirusy.
    > jak telewizja tvp działa, dlaczego to jest blokowane?

    A jaki jest problem, by napisać to TVP e-mail w tej sprawie?

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/

  • 3. Data: 2012-06-14 09:14:57
    Od: Bartosz <s...@o...pl>

    On Wed, 13 Jun 2012 19:01:33 +0200, Cezary Tomczyk <c...@g...pl> wrote:

    natomiast strumienie nie chodzą (inne strumienie - jak np youtube działają
    poprawnie).

    >A jaki jest problem, by napisać to TVP e-mail w tej sprawie?

    Generalnie taki, że bez proxy to działa więc problem nie jest po ich stronie tylko po
    mojej.
    -
    Pozdrawiam
    Bartosz