  • 1. Data: 2009-07-19 21:57:38
    Temat: avrdude nie uruchamia si
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    Witam
    Zmontowałem sobie programatorek avr-ów pod usb "usbasp".
    Ściągnąłem avrdude z neta.
    Rozpakowałem go i kiedy chcę go otworzyć pojawia się okno wiersza poleceń
    na chwilę (mignięcie) i znika.
    Nie wiem czemu. Co muszę zrobić by mi zadziałał? Czy ktoś wie? Mam win XP.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-07-19 23:28:55
    Temat: Re: avrdude nie uruchamia si
    Od: "mw158979" <...@t...pl>

    "Adam" <a...@p...onet.pl> schrieb
    > Ściągnąłem avrdude z neta.
    > Rozpakowałem go i kiedy chcę go otworzyć pojawia się okno wiersza poleceń
    > na chwilę (mignięcie) i znika.

    Jego sie nie otwiera, jego sie uruchamia na konsoli.
    (msdos)

    hej

  • 3. Data: 2009-07-20 06:46:53
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Adam wrote:
    > Rozpakowa?em go i kiedy chce go otworzyae pojawia sie okno wiersza polecen
    > na chwile (migniecie) i znika.

    avr-dude to (dzięki Bogu !) aplikacja kosolowa. Musisz go uruchamiac z
    poziomu konsoli, np. Start/Uruchom "cmd". Zdecydowanie jednak lepiej
    zrobić sobie plik .bat ktory poda prawidłowe parametry do avr-dude.

  • 4. Data: 2009-07-20 10:19:12
    Od: misz1979 <m...@g...com>

    Witaj.

    Jeśli nie lubisz konsolowych programów, to możesz użyć np. Eclipsa +
    plugin do avr, w nim też korzysta się z avrdude ale z nakładką
    widzisza co i jak. Pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-07-20 16:24:56
    Od: JS <b...@p...onet.pl>

    Adam pisze:
> [...]
    > na chwilę (mignięcie) i znika.
    > Nie wiem czemu. Co muszę zrobić by mi zadziałał? Czy ktoś wie? Mam win XP.

    Poszukaj na sieci Burn_O_Mat albo Avrdude-gui

    Pzdr
    JS