  • 1. Data: 2009-07-18 17:31:36
    Temat: Domofon
    Od: <w...@n...pl>

    Witam,
    Kupiłem kasete 1-numerową. Obecnie posiadam zestaw domofonowy z kasetą
    2-numerową oraz 2 unifonami innego producenta. Czy jest możliwość
    zastąpienia starej kasety na 1-numerową i podłączenie jej do 2 słuchawek?
    Czy jest dostępny schemat takiej instalacji? Czy trzeba zmienić lub dokupić
    dodatkowe elementy?

    Z góry dziękuję za odpowiedź

    Pozdrawiam Wojtek

  • 2. Data: 2009-07-18 19:10:53
    Temat: Re: Domofon
    Od: "Michał" <gg:2200099@mail.pl>

> [...]
    > zastąpienia starej kasety na 1-numerową i podłączenie jej do 2 słuchawek?
    > Czy jest dostępny schemat takiej instalacji? Czy trzeba zmienić lub

    jest mozliwe, pod warunkiem ze to ten sam system czyli np jak urmet. wejdz
    na www urmeta i zobacz, tam masz schematy polaczen. dwie sluchawki bez
    problemu polaczysz do jednego guzika. jesli troche la[iesz temat, zobacz
    strone urmeta, dasz sobie rade.
    pozdrawiam
    michal