  • 1. Data: 2009-07-18 14:47:04
    Temat: uprzejmie informuję...
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Uprzejmie informuję, że nie będę odpowiadał/odpiywał na posty
    z "Content-Transfer-Encoding: quoted-printable".

    Włodek :)

  • 2. Data: 2009-07-19 12:38:06
    Temat: Re: uprzejmie informuję...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Włodzimierz,

    Saturday, July 18, 2009, 4:47:04 PM, you wrote:

    > Uprzejmie informuję, że nie będę odpowiadał/odpiywał na posty
    > z "Content-Transfer-Encoding: quoted-printable".

    Nawet w temacie? ;P

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2009-07-19 12:57:51
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    > Nawet w temacie? ;P

    Może aż tak to nie!
    :)

    Włodek

  • 4. Data: 2009-07-19 18:34:38
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sun, 19 Jul 2009 14:57:51 +0200,
    Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl> screamed:

    > Może aż tak to nie!
    >:)

    A we From?

    Artur

    ps. nie lepiej załatać to badziewie/zmienić na coś normalnego?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:219B ]
    [ 20:34:00 user up 12138 days, 8:29, 1 user, load average: 0.00, 0.50, 0.04 ]

    I'm not myself today. Maybe I'm you.

  • 5. Data: 2009-07-20 11:24:30
    Od: Arczi <n...@...please>

    begin 7

    On 2009-07-18 16:47, Włodzimierz Wojtiuk wrote:
    > Uprzejmie informuję, że nie będę odpowiadał/odpiywał na posty
    > z "Content-Transfer-Encoding: quoted-printable".

    A ja nie będę pisał dla użytkowników Outlooka. :> Ha! :>

    Nie rozumiem co to ma na celu?

    Arczi

  • 6. Data: 2009-07-20 18:13:39
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "Arczi"

    > A ja nie będę pisał dla użytkowników Outlooka. :> Ha! :>
    >
    > Nie rozumiem co to ma na celu?

    Może mi ktoś powie o co chodzi? Bo nawet nie wiem czego szukać. Że OE coś
    koduje nie tak jak to być powinno?
    Nawet na grupie pl.news.czytniki chciałem zapytać, ale nie wiem o co
    zapytać.

    Robert

  • 7. Data: 2009-07-20 20:20:21
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > koduje nie tak jak to być powinno?
    > Nawet na grupie pl.news.czytniki chciałem zapytać, ale nie wiem o co

    OE przy odpowiadaniu nie dodaje ">", jeżeli post na który odpowiadamy ma w
    deklaracji
    "quoted-printable".
    Oczywiście OE mozna "spaczować" lub zamienić na coś innego, ale mi się nie
    chce ;)
    Wolę pyskować, że w niektórych przypadkach "quoted-printable" jest
    niezalecane.
    Ta grupa news nie jest Tym przypadkiem ;)

    Włodek

  • 8. Data: 2009-07-20 23:12:25
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk"
    > OE przy odpowiadaniu nie dodaje ">",

    Dzięki za wyjaśnienie.

    Robert

  • 9. Data: 2009-07-21 06:07:16
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wolę pyskować, że w niektórych przypadkach "quoted-printable" jest
    > niezalecane.

    Dobrze, że nie obowiązkowe :). Jest jakiś polski akt prawny na to ?

  • 10. Data: 2009-07-21 06:14:53
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Mon, 20 Jul 2009 22:20:21 +0200, Włodzimierz Wojtiuk napisał(a):

    > Oczywiście OE mozna "spaczować" lub zamienić na coś innego, ale mi się nie
    > chce ;)

    A fe.... leniu :) Poćwicz z Operą.
    --
    Jacek