  • Data: 2009-05-19 12:19:05
    Temat: badanie techniczne i my hero of the day
    Od: Texen <f...@...dk> szukaj wiadomości tego autora

    hej,

    ostatnio po lekturze mojego dow. rej. stwierdzilem, ze czas podjechac
    na
    stacje diagnostyczna.
    w jednej, do ktorej do tej pory robilem przeglady techn. gosc
    stwierdzil,
    ze zawartosc CO2 (z tego co pamietam) byla nie 4,5 tylko 6,2
    (jednostki nie
    kojarze)
    moto jest ok. 3 kkm po duzym przegladzie, wymianach, przebieg obecny
    ok. 24 kkm, spalanie w normie.

    co zrobic zeby poprawic parametry spalin?

    dla porownania wybralem sie do innej stacji i tam na dzien dobry
    pan fachura powiedzial mi ze nawet nie mam co wjezdzac do srodka, bo i
    tak
    mam zly blotnik tylni - dopiero jak kupie fabryczny (czyli po
    wyjasnieniu "do
    polowy kola) to moge sprobowac drugi raz.
    btw. blotnik JEST fabryczny.
    koles mnie rozwalil...

    --
    texen