  • 1. Data: 2009-05-19 12:19:05
    Temat: badanie techniczne i my hero of the day
    Od: Texen <f...@...dk>

    hej,

    ostatnio po lekturze mojego dow. rej. stwierdzilem, ze czas podjechac
    na
    stacje diagnostyczna.
    w jednej, do ktorej do tej pory robilem przeglady techn. gosc
    stwierdzil,
    ze zawartosc CO2 (z tego co pamietam) byla nie 4,5 tylko 6,2
    (jednostki nie
    kojarze)
    moto jest ok. 3 kkm po duzym przegladzie, wymianach, przebieg obecny
    ok. 24 kkm, spalanie w normie.

    co zrobic zeby poprawic parametry spalin?

    dla porownania wybralem sie do innej stacji i tam na dzien dobry
    pan fachura powiedzial mi ze nawet nie mam co wjezdzac do srodka, bo i
    tak
    mam zly blotnik tylni - dopiero jak kupie fabryczny (czyli po
    wyjasnieniu "do
    polowy kola) to moge sprobowac drugi raz.
    btw. blotnik JEST fabryczny.
    koles mnie rozwalil...

    --
    texen
    fzs600 '03

  • 2. Data: 2009-05-19 12:31:17
    Temat: Re: badanie techniczne i my hero of the day
    Od: Marcin Kwaczyński <m...@i...pl>

    hej

    W Warszawie polecam SKP na Górczewskiej, na przeciwko Tesco.
    Pan diagnosta podszedło do moto, szturchnął nogą przednie koło, później
    tylne, westchnął fachowo, kazał włączyć światła. Później stwierdził, że nie
    będzie wjeżdżał do środka bo nie chce się wywalić. Przegląd w 0,5 minuty. I
    jeszcze dostałem zestaw kluczy oczkowych (wersja bazarowa najtańsza ale
    przyda się).

    Marcin Kwaczyński

  • 3. Data: 2009-05-19 12:36:34
    Od: a...@g...com

    On 19 Maj, 14:19, Texen <f...@...dk> wrote:
    > mam zly blotnik tylni - dopiero jak kupie fabryczny (czyli po
    > wyjasnieniu "do
    > polowy kola) to moge sprobowac drugi raz.
    > btw. blotnik JEST fabryczny.
    > koles mnie rozwalil...

    Coś wściekli się w tym roku ci diagności, jak nie brak rejestracji na
    przednim błotniku to z kolei tylny za krótki.

    Ktoś wie gdzie może leżeć przyczyna?

    --
    Artur

  • 4. Data: 2009-05-19 12:42:06
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Tue, 19 May 2009 05:19:05 -0700 (PDT), Texen <f...@...dk> wrote:

    >co zrobic zeby poprawic parametry spalin?

    Cz. 1: http://tiny.pl/zzfs
    Cz. 2: http://tiny.pl/zzf6

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

  • 5. Data: 2009-05-19 13:16:25
    Od: WIR <w...@g...com>

    Hej,

    No to jakos pechowo trafiles.
    Wczoraj zrobilem przeglad, w tej samej stacji, w ktorej robilem
    przeglad po sprowadzeniu rok temu.
    Gosc wszystko normalnie sprawdzil - numery ramy, swiatla, spaliny,
    hamulce. Zero przywalania sie. Ciekawe, jakby wygladalo supermoto z
    blotnikiem do polowy (czyli rozumiem na pol obwodu) tylnego
    kola ......
    Mysle, ze kwestia stacji diagnostycznej. Ta (Warszawa, ul. Klobucka)
    jest akurat ok - nie robia lewizny (czyli jakiegos sztrucla
    zespawanego z kilku nie puszcza), nie kombinuja, jak wziac w lape, nie
    przywalaja sie za bardzo - samochod zony tez tam ganiam na przeglady i
    nawet jak im cos nie pasuje (w stylu oswietlenie rejestracji, czy
    wystajace z drzwi mocowania zerwanej listwy) to mowia, co trzeba
    zrobic, pytaja sie, czy sam chce, czy maja to zrobic i tyle.

    WIR

  • 6. Data: 2009-05-19 13:44:48
    Od: Arni <a...@N...spam>

    a...@g...com pisze:

    > Coś wściekli się w tym roku ci diagności, jak nie brak rejestracji na
    > przednim błotniku to z kolei tylny za krótki.
    >
    > Ktoś wie gdzie może leżeć przyczyna?

    w ignorancji i indolencji diagnostów bojących sie dodatkowo weryfikacji
    przez organa kontroli ?
    (ale mi sie udało, tyle trudnych słow :))

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 7. Data: 2009-05-19 14:30:25
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Jacot pisze:
    > A powiedziane jest w pismie:
    > "a) kąt opasania koła przez błotnik powinien być taki, aby obejmował
    > co najmniej z przodu 30° i z tyłu 50° od pionowej płaszczyzny
    > przechodzącej przez oś koła"
    > i jeszcze:
    > "c) najniższy punkt tylnej krawędzi błotnika lub innego elementu
    > pełniącego jego funkcję znajdujący się w płaszczyźnie symetrii opony
    > nie może znajdować się wyżej niż 150 mm ponad
    > poziomą płaszczyzną przechodzącą przez oś koła"
    >
    > to gdzie tu jest "pol kola" ?(i ktory to motor tak ma;)

    normalnie myślałem, że piadżio, ale teraz to już sam nie wiem

    http://images.art.com/images/-/Vespa-Piaggio-Girl-B1
    0127170.jpeg

    --
    gildor
    9'99

  • 8. Data: 2009-05-19 14:32:02
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Texen <f...@...dk> wrote:

> [...]

    poziomą płaszczyzną przechodzącą przez oś koła"

    to gdzie tu jest "pol kola" ?(i ktory to motor tak ma;)

    Pozdrowionka
    Jacot M10
    http://www.junak.riders.pl/
    http://www.jacot.ath.cx/

  • 9. Data: 2009-05-19 14:42:19
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "Jacot" wrote...

> [...]
    > "c) najniższy punkt tylnej krawędzi błotnika lub innego elementu
    >
    > to gdzie tu jest "pol kola" ?(i ktory to motor tak ma;)

    A pamietasz MZki? One mialy tylny blotnik koszmarnie dlugi ;)

    Jak tu:
    http://www.esetka.pl/esetka_foto/1221072038.jpg

    A na koncu jeszcze wisiala guma, az prawie do ziemi... taka szmata ;)

    pozdro
    --
    James

  • 10. Data: 2009-05-19 14:51:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 19 May 2009 16:32:02 +0200, osobnik zwany Jacot
    wystukał:

    > to gdzie tu jest "pol kola" ?(i ktory to motor tak ma;)

    o ten ma :)
    http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/51,56420,6031281.
    html?i=0

    --