  • 1. Data: 2011-01-05 08:26:41
    Temat: beznadziejna firma
    Od: gryps <k...@o...pl>

    Mój Tata ma właśnie w tej firmie Telenovum tel i bardzo tego żałuje
    jak podpisał z nimi umowę to do dzisiaj nie dostał ani jednej faktury
    poprawnej zawsze wpisywali błedne imię i nazwisko w konsekwencji nie
    płacił bo musiał by to robić na nie swoje nazwisko i go odłczyli jak
    przez pół roku sie ich prosił o zmiane danych na rachunku do dzisiaj
    zero odzewu dodzwonić się do jakiegoś kierownika graniczy cudem nigdy
    go niema po prostu tam są jakieś szopki bardzo was przestrzegam przed
    ta firmą

  • 2. Data: 2011-01-05 08:32:05
    Temat: Re: beznadziejna firma
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-01-05 09:26, gryps pisze:
> [...]
    > zero odzewu dodzwonić się do jakiegoś kierownika graniczy cudem nigdy
    > go niema po prostu tam są jakieś szopki bardzo was przestrzegam przed

    Czy to Telenovum zabrało Wam z domu wszystkie kropki i przecinki?
    Spróbuj je odnaleźć i napisać to jeszcze raz.

  • 3. Data: 2011-01-05 08:39:33
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-05 09:26, gryps pisze:
    > Mój Tata ma właśnie w tej firmie Telenovum tel i bardzo tego żałuje

    Z kilometra widać, że to jest tekst sponsorowany przez tepsę.
    Swoją drogą sam omijam takie firmy-koguciki, ale domyślam się, że novum
    po prostu agresywnie podkupuje abonentów tepsy. Stąd taka próba czarnego
    marketingu ;)
    Ostatnio ci z novum nawet przekabacili moją mamę, szczęśliwie zdążyłem
    wkroczyć i zapobiec malwersacjom ;)
    --
    Olek

  • 4. Data: 2011-01-05 13:55:17
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    a zlozyl reklamacje czy tylko bulgotal ?

    > Swoją drogą sam omijam takie firmy-koguciki, ale domyślam się, że novum po
    > prostu agresywnie podkupuje abonentów tepsy. Stąd taka próba czarnego
    > marketingu ;)

    czasem to kwestia poszczegolnych ludzikow, czasem szerszej polityki
    operatora
    niedawno znajoma w wieku emerytalnym odwiedzil handlarz multimediow,
    twierdzil ze jesli nie podpisze wyroku (wlr i bsa), to jej odlacza uslugi, a
    nastepnie straszyl wymiarem sprawiedliwosci
    postraszony odwrotnie wzniecil troche kurzu za soba
    to jedyny przypadek, jak znam odnosnie multimediow, z novum tez znam jeden,
    za to z tele2 duzo wiecej :)

    > Ostatnio ci z novum nawet przekabacili moją mamę, szczęśliwie zdążyłem
    > wkroczyć i zapobiec malwersacjom ;)

    zmiana operatora nie oznacza automatycznie malwersacji, nie bardzo wiem skad
    takie okreslenie
    wazne natomiast, zeby abonent mial pelny obraz i swiadomie decydowal, a nie
    pod presja likwidacji uslug

  • 5. Data: 2011-01-05 14:46:51
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    W wiadomości:ig1aa7$29n$...@n...onet.pl,
    Maciej Bebenek (news.onet.pl) <m...@t...waw.pl> nastukał:

    Gość napisał zdanie na 8 linii, jest geniuszem :)

    --
    VSS

  • 6. Data: 2011-01-05 17:14:46
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    On 05.01.2011 14:55, brum wrote:
    > zmiana operatora nie oznacza automatycznie malwersacji, nie bardzo wiem skad
    > takie okreslenie

    No jak to skąd?
    Tak by potanili, że wydatki ostatecznie by wzrosły.
    Starszym osobom, przyzwyczajonym do prostej proporcjonalności kosztu
    rozmowy do jej długości, trudno się połapać w pokrętnych zależnościach
    obniżonego abonamentu ale podwyższonych stawkach za minutę, zależnych od
    pory dnia, naliczaniu za początkowy okres inaczej, a za dalszy ciąg
    inaczej. Plan taki, plan śmaki itp.
    --
    Olek

  • 7. Data: 2011-01-05 18:46:55
    Od: "brum" <b...@o...eu>

> [...]
    > obniżonego abonamentu ale podwyższonych stawkach za minutę, zależnych od
    > pory dnia, naliczaniu za początkowy okres inaczej, a za dalszy ciąg

    sprawdz sobie znaczenie slowa malwersacja
    a co do ofert - sa rozne, jedne lepsze, inne gorsze
    chcacemu nie dzieje sie krzywda, wiec jesli ktos jest starszy wiekiem i sie
    nie zna, to niech zapyta fachowca, albo niczego nie rusza

  • 8. Data: 2011-01-05 20:08:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-05 19:46, brum pisze:

> [...]
    > chcacemu nie dzieje sie krzywda, wiec jesli ktos jest starszy wiekiem i sie
    > nie zna, to niech zapyta fachowca, albo niczego nie rusza

    Rodzina może również pomyśleć o ubezwłasnowolnieniu.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2011-01-05 22:04:39
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości news:ig2j3h$7oa$1@news.onet.pl...
    > Rodzina może również pomyśleć o ubezwłasnowolnieniu.
    a znasz się np. na leczeniu?
    To będziesz brał te pigułki, czy lepiej Cię ubezwłasnowolnić?

  • 10. Data: 2011-01-05 22:06:37
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    On 05.01.2011 19:46, brum wrote:

    > sprawdz sobie znaczenie slowa malwersacja

    Czepiasz się.

    > a co do ofert - sa rozne, jedne lepsze, inne gorsze
    > chcacemu nie dzieje sie krzywda, wiec jesli ktos jest starszy wiekiem i sie
    > nie zna, to niech zapyta fachowca, albo niczego nie rusza

    Moja mama niczego nie chciała. To do niej dzwonią i wciskają "korzystne
    oferty".
    Jak chcesz udawać, że nie rozumiesz na czym to polega, to twoja sprawa.
    --
    Olek