  • 1. Data: 2020-11-10 00:58:30
    Temat: biemdablu się reklamuje
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    mocno w radiu w UK aż do wymiotów. Czyżby cienko pierdzieli ze
    sprzedażą? W PL to nadal redneck thug wagon ale też bombardują email.

    Morrisons reklamuje alkohol. W PL to chyba zakazane oprócz piwa?

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 2. Data: 2020-11-10 10:14:16
    Temat: Re: biemdablu się reklamuje
    Od: K <n...@e...com>

    On 09/11/2020 23:58, PiteR wrote:
    > mocno w radiu w UK aż do wymiotów. Czyżby cienko pierdzieli ze
    > sprzedażą? W PL to nadal redneck thug wagon ale też bombardują email.
    >
    > Morrisons reklamuje alkohol. W PL to chyba zakazane oprócz piwa?

    Ostatnio chyba w pazdzierniku byla informacja, ze zarejestrowano
    najmniej nowych aut od 1999. Do tego dodaj, ze wiekszosc ludzi pracuje z
    domu i jak nie uzywa obecnego auta to raczej nie mysli o zakupie nowego.
    Jak sie kiedys skonczy pandemia to tez czesc tylko wroci do biur. U mnie
    w pracy plan jest trzy dni z domu, dwa z buira. Dealerzy nabrali na stan
    hybryd, a ludzie ich nie chca, szczegolnie Passat GTE ma ostatnio zla prase.

  • 3. Data: 2020-11-10 13:54:10
    Od: K <n...@e...com>

    On 10/11/2020 09:14, K wrote:

> [...]
    > w pracy plan jest trzy dni z domu, dwa z buira. Dealerzy nabrali na stan
    > hybryd, a ludzie ich nie chca, szczegolnie Passat GTE ma ostatnio zla

    A i jeszcze od 1 stycznia wchodzi Euro 6d, wiec moze byc problem z
    rejestracja aut bez 6d nawet mimo, ze UK nie bedzie w EU w tym czasie.

  • 4. Data: 2020-11-10 21:30:42
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-11-10 o 00:58, PiteR pisze:
    > mocno w radiu w UK aż do wymiotów. Czyżby cienko pierdzieli ze
    > sprzedażą? W PL to nadal redneck thug wagon ale też bombardują email.
    >
    > Morrisons reklamuje alkohol. W PL to chyba zakazane oprócz piwa?

    U mnie na potęgę się reklamują wszelkiej maści SUVozy itp. otyłościowe
    przerosty formy nad treścią. Najczęściej pod hasłem wolności i sportu i
    rekreacji polegającego na siedzeniu na dupie w fotelu, kręceniu
    kierownicą i wjeżdżaniu tam, gdzie nikt nie prosi w celu zniszczenia
    resztek przyrody.

  • 5. Data: 2020-11-11 09:32:27
    Od: K <n...@e...com>

    On 10/11/2020 20:30, Poldek wrote:

> [...]
    > rekreacji polegającego na siedzeniu na dupie w fotelu, kręceniu
    > kierownicą i wjeżdżaniu tam, gdzie nikt nie prosi w celu zniszczenia

    Ktora marka w ktorej konkretnie reklamie? Moze cos zle odbierasz?

  • 6. Data: 2020-11-12 11:47:50
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 10.11.2020 o 10:14, K pisze:

> [...]
    > w pracy plan jest trzy dni z domu, dwa z buira. Dealerzy nabrali na stan
    > hybryd, a ludzie ich nie chca, szczegolnie Passat GTE ma ostatnio zla

    Co to jest biemdablu?

  • 7. Data: 2020-11-12 11:52:39
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 12-11-2020 o 11:47, robot pisze:

    > Co to jest biemdablu?

    BMW

  • 8. Data: 2020-11-12 11:52:57
    Od: robot <r...@o...pl>

    > Co to jest biemdablu?

    A, ok Beema zwana Bawarją.
    Już zaczaiłem.

  • 9. Data: 2020-11-12 12:10:36
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 10.11.2020 o 21:30, Poldek pisze:

> [...]
    > rekreacji polegającego na siedzeniu na dupie w fotelu, kręceniu
    > kierownicą i wjeżdżaniu tam, gdzie nikt nie prosi w celu zniszczenia

    A tu bym się o przyrodę nie obawiał.
    Wątpię żeby właściciele suwów zjeżdżali kiedykolwiek z asfaltu.

  • 10. Data: 2020-11-12 13:41:59
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W mojej okolicy parkują z metr od krawężnika, więc faktycznie jakąś traumę mają.

    -----